Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #1 Skrevet 18. september 2013 Grunnen til at jeg slo opp med deg var fordi at du ikke bidro med noe hjemme. Du var hele tiden lat og du skulle hele tiden se på fotball. Ikke bidro du noe særlig til med og være en far for barna våre heller. Du sviktet oss totalt. Mine venninner sa at du var en kjekk mann, men jeg fant ut noe helt annet til slutt. Du likte og kritisere min mor fordi at hun var enig med meg om at du var en dårlig ektemann. Nå er det fire år siden du og jeg skiltes. I dag lever jeg et veldig godt liv med min nye ektemann. Han er den beste manne jeg kunne tenke meg, og han ligger på så mye høgere nivå enn deg. Du har flere ganger oppsøkt meg og spurt om vi to kan bli sammen men da bare aviser jeg deg kvast. Jeg ser hver gang at du blir såret men det får du bare bli for min del, jeg bryr meg ikke. Du for jo treffe barna mine en gang i uken så det holder mer enn nok. Så til slutt vil jeg si at jeg bryr meg ikke noe om hva du føler, grunnen til at du besøker barna mine er for at dem skal møte far sin. Ønsker deg et godt liv videre min eks. Dette er min måte og fortelle min historie om. Anonymous poster hash: ff6a5...15c
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #2 Skrevet 18. september 2013 Det er godt å få det ut, hm? Anonymous poster hash: ae679...be8
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #3 Skrevet 18. september 2013 Dine barn????? Det er faktisk hans sine barn også. Du virker ikke akkurat som den smarteste kjerringa. Gå ifra mannen fordi han ikke hjelper til hjemme? Jaja, også en grunn til å skade barna sine. Å ja barnslig skadet på en eller annen måte under en skilsmisse. Dumme nek! Anonymous poster hash: b1986...aea
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #4 Skrevet 18. september 2013 Jeg synest kanskje ikke du fremstiller deg selv som et hyggelig menneske her. Når du velger å gå fra en person og i ettertid koser deg med å se at hen blir såret? Omtaler barna som dine og at han bør være fornøyd med å få besøke dem en gang i uka? Du er vel klar over at det er barna DERES du straffer med denne oppførselen. Nei, hva med å prøve å være et godt menneske? Det er fire år siden du gikk fra han. Du har det godt med din nye ektemann. Hva med å bite bitterheten i seg og få til et godt samarbeid for barna DERES sin del? Anonymous poster hash: 2a4f1...f11
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #5 Skrevet 18. september 2013 Dine barn????? Det er faktisk hans sine barn også. Du virker ikke akkurat som den smarteste kjerringa. Gå ifra mannen fordi han ikke hjelper til hjemme? Jaja, også en grunn til å skade barna sine. Å ja barnslig skadet på en eller annen måte under en skilsmisse. Dumme nek! Anonymous poster hash: b1986...aea Ute etter å provosere? Eller mener du at det er helt ok at en familiefar ikke gidder å bidra med noe i hjemmet? Du bør vel greie å lese mellom linjene at det er mer enn det HI her forteller... Ellers er jeg enig med deg ift at HI skriver "sine barn" som om barna ikke også er pappaens barn også. Dessverre altfor mange barn som får mindre tid sammen med fedrene sine etter et samlivsbrudd fordi mor ikke har bearbeidet sine egne følelser rundt det som har skjedd. Sier ikke at det er tilfelle her, HI! Bare reagerer litt på at du omtaler barna som om faren ikke er en del av livet deres. Men synes det er flott at du har fått det godt med en ny mann! Anonymous poster hash: 66f60...7ee
Mrs Smith Skrevet 18. september 2013 #6 Skrevet 18. september 2013 (endret) Ok, er muligens verre ting han gjorde enn du forteller her, men sånn ut fra innlegget ditt virker du ikke kjempesympatisk, beklager :-/ Endret 18. september 2013 av Mrs Smith
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #7 Skrevet 18. september 2013 Dine barn????? Det er faktisk hans sine barn også. Du virker ikke akkurat som den smarteste kjerringa. Gå ifra mannen fordi han ikke hjelper til hjemme? Jaja, også en grunn til å skade barna sine. Å ja barnslig skadet på en eller annen måte under en skilsmisse. Dumme nek! Anonymous poster hash: b1986...aea Ute etter å provosere? Eller mener du at det er helt ok at en familiefar ikke gidder å bidra med noe i hjemmet? Du bør vel greie å lese mellom linjene at det er mer enn det HI her forteller... Ellers er jeg enig med deg ift at HI skriver "sine barn" som om barna ikke også er pappaens barn også. Dessverre altfor mange barn som får mindre tid sammen med fedrene sine etter et samlivsbrudd fordi mor ikke har bearbeidet sine egne følelser rundt det som har skjedd. Sier ikke at det er tilfelle her, HI! Bare reagerer litt på at du omtaler barna som om faren ikke er en del av livet deres. Men synes det er flott at du har fått det godt med en ny mann! Anonymous poster hash: 66f60...7ee Det er fire år siden hun gikk fra mannen sin. Hun har i tillegg startet et nytt, godt liv sammen med ny mann. Trenger hun fortsatt å være så bitter? Han bidro ikke. Ok, resultatet er at han ble aleine. Men, hva har barna gjort siden mor skal få straffe de på dette viset? Så ja, jeg er nok enig med anonym her om at hun fremstår som en mindre smart kjerring. Anonymous poster hash: 2a4f1...f11
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #8 Skrevet 18. september 2013 Hvorfor kommer du med et slik innlegg?? Klikka helt for deg? Anonymous poster hash: eaad8...a72
dorri Skrevet 18. september 2013 #9 Skrevet 18. september 2013 Ha ha bra skrevet HI!!! Håper jeg kan skrive et lignende innlegg om 4 år! Akkurat nå er alt bare mørkt og trist for min del etter jeg valgte å gå fra mannen min på mandag av akkurat samme grunn(pluss litt til da...)
Brennheite Badeand Skrevet 18. september 2013 #10 Skrevet 18. september 2013 Henger eks-mannen din her inne, eller har du bomma på hvilket forum du la det ut på?
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #11 Skrevet 18. september 2013 Jeg synes dette var et fint innlegg, må man ha noen annen agenda enn å kanskje publisere noe hun har tenkt på lenge. Og at det føles ut som en slags renselse. Good for you, HI!!! Anonymous poster hash: 39ba3...0a8
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #12 Skrevet 18. september 2013 Jeg synes dette var et fint innlegg, må man ha noen annen agenda enn å kanskje publisere noe hun har tenkt på lenge. Og at det føles ut som en slags renselse. Good for you, HI!!! Anonymous poster hash: 39ba3...0a8 Takk endelig litt støtte:) jeg hater jo ikke ekskjæresten min og barna min har det helt fint forhold i lag med stefaren sin. Min ekskjæreste ristet ofte våre barn og han slo ofte minstemann. En gang jagde han minstemann inn på rommet sitt. Sønnen min var bare seks år da. Han ble livredd. Han kunne si de værste tingende til meg. Derfor var det godt å få dette ut. Anonymous poster hash: ff6a5...15c
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #13 Skrevet 18. september 2013 Det jeg leser, er at du faktisk holder igjen om hvordan det EGENTLIG var å leve med den mannen. Fotballen er liksom en forklaring og oppsummering for deg, uten at du røper alt. Jeg har dekket over mye selv, og det var lettere å si de "små" tingene som virkelig var negative i seg selv, enn å plapre ut om virkeligheten bak de 4 vegger. Dette så jeg i hovedinnlegget. Ser at mange her ikke forstår dette, og det skal de være glade for. PS! Jeg er singel av eget valg på tiende året, og mye bunner i min eks og vårt forhold. Du er heldig som har møtt en god mann, HI Anonymous poster hash: eb55d...1d0
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #14 Skrevet 18. september 2013 Det jeg leser, er at du faktisk holder igjen om hvordan det EGENTLIG var å leve med den mannen. Fotballen er liksom en forklaring og oppsummering for deg, uten at du røper alt. Jeg har dekket over mye selv, og det var lettere å si de "små" tingene som virkelig var negative i seg selv, enn å plapre ut om virkeligheten bak de 4 vegger. Dette så jeg i hovedinnlegget. Ser at mange her ikke forstår dette, og det skal de være glade for. PS! Jeg er singel av eget valg på tiende året, og mye bunner i min eks og vårt forhold. Du er heldig som har møtt en god mann, HI Anonymous poster hash: eb55d...1d0 Takk:), du og har sikkert vært veldig tapper. Min mann ga meg faktisk mange ørefik og han kjeftet og smelte på meg rett foran barna. Han kunne være god og omsorgsfull også ble han plutselig forandret til et monster. Han hadde store alkoholproblemer. Dette er sannheten. Anonymous poster hash: ff6a5...15c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå