Gå til innhold

Dere bakedamer, se på dette :o (bilde)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har laget krem og skulle fylle den på ei kake. Da jeg tok den ut av kjøla ble den slik da jeg rørte om :o

Hva har skjedd? Vil det si at kremen inni kaka også blir slik når jeg tar den i romtemperatur siden jeg laget det sammen?

Anonymous poster hash: e0c85...a69

post-42-1096268_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har laget krem og skulle fylle den på ei kake. Da jeg tok den ut av kjøla ble den slik da jeg rørte om :o

Hva har skjedd? Vil det si at kremen inni kaka også blir slik når jeg tar den i romtemperatur siden jeg laget det sammen?

Kremen har skilt seg. Du kan prøve å piske dem sammen igjen, men sannsynligvis må du lage ny.

Hvilken type krem er dette?

Anonymous poster hash: 7cccc...bdf

Skrevet

Er tine kremfløte, aldri opplevd dette før. Litt krise, kommer meg ikke på butikke å jeg skal ha kaken med på jobb imorgen! :o

Ble bare verre da jeg piska den, nå har jeg smør!

Skrevet

du har pisket den for mye.. så har den skilt seg..

Anonymous poster hash: 36f1f...a66
Skrevet

Kva for kake er det du lagar? Kanskje kan kaka bli bra med ein anna type krem? Eggekrem kanskje (den kan piskast til duøen blir lysegul og luftig, men blir likevel tyngre og mektigare enn fløtekrem så det er ikkje alle kaker det blir like vellukka på vil eg tru).

Skrevet

Kva for kake er det du lagar? Kanskje kan kaka bli bra med ein anna type krem? Eggekrem kanskje (den kan piskast til duøen blir lysegul og luftig, men blir likevel tyngre og mektigare enn fløtekrem så det er ikkje alle kaker det blir like vellukka på vil eg tru).

Typisk, men denne gangen skulle jeg bake bløtkake :( får dra barna ekstra tidlig opp i morgen så jeg rekker å handle fløte før jeg skal på jobb!

Skrevet

Gratulerer. Du har lagd smør! Kan ikke reddes.

Skrevet

Spar på den og ha litt urter g hvitløk i og fyll i baguetter deilige hvitløksbrød får du da :)

Men nei den er nok ferdig den der, krem skal faktisk være ganske flytende for å ha riktig krem konsistens... :)

Skrevet

Bikkja di har spist opp det du lagde, og spydd i bollen.

Anonymous poster hash: 5775f...a93

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...