Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #1 Skrevet 18. september 2013 Hei er gravid i uke 19 og vet ikke om det er hormonene men sliter med tanker om at dette er et uønsket barn i familien min...fått komentarer på hvorfor jeg ikke har tatt abort og ellers ingen som er intrissert i å hjelpe utenom min bror og hans samboer..er foresten 23..noen andre som har hatt samme tanker om dette som vill dele? Anonymous poster hash: 6badb...0d7
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #2 Skrevet 18. september 2013 Jeg har vært i samme situasjon. Samboer dro da jeg ble gravid så jeg satt igjen alene uten fast jobb. Ingen som støttet meg bortsett fra min bror og min gamle mormor. Det var sinnsykt tøft, men jeg klarte det og er i dag mamma til en nydelig jente på 3 år ♥ Det er tungt å gå gravid alene og samtidig føle seg nesten helt alene i verden, men husk: Du er ikke alene! Du har et lite liv under hjertet ditt og nå er det dere to. Det er dere to sammen som er fremtiden, som skal skape minner, som skal være en familie og som er et hjem. Hold fast på det og på den gleden som skal komme, for det ER en glede uansett hva andre måtte mene og tenke. Jeg fødte alene og det gikk bra. Da var jeg vant til å være alene om graviditeten og jeg var sterk nok til å gå igjennom sluttspurten alene. Og da jeg fikk henne på magen for første gang følte jeg meg sterkere enn jeg noensinne har gjort for det var så utrolig riktig og rett. Vi var sammen og vi var familie. En helt fantastisk følelse! Du er ikke alene. Hold fast på de rundt deg som støtter og prøvå skyv bort tankene om de som ikke er helt med deg. Du er ikke alene og du har mye fint å se frem til. Du og babyen din ♥ Klem!! Anonymous poster hash: e2853...de1
hønemor0408 Skrevet 18. september 2013 #3 Skrevet 18. september 2013 drit i de tankene og drit i de i familien som er så negative og stygge! tenker de kommer til å angre som hunder når de får se den vakre babyen din som kommer de som kommer til å sitte med en ussel samvittighet. og mye av det du tenker, uten at jeg vet helt eksakt vet det du tenker er sikkert helt normalt. helt normalt med bekymringer og tanker rundt graviditet og fødsel, det har i allefall jeg hatt! og noe er sikkert hormoner også. stygt gjort av familien din å si sånn og ikke støtte deg...hev deg over det og gled deg til det største som kommer til å hende deg om noen måneder!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå