Gå til innhold

Mensen etter SA

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde en SA for drøyt 1 mnd siden. Jeg mener at mensen skulle ha kommet, men ingenting skjer. Noen med erfaring? Og noen som ha blitt gravide etter SA uten at mensen kom tilbake?

Anonymous poster hash: f4787...a19

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Leit at du mista. legane seier 4-6 veker. Etter ma med utskraping kom første mens etter 6 veker, og 7 etterpå. Etter sa trur dei faktisk at den kom etter 2 veker, men det skulle jo ikkje gå an. Var på kontroll etter 4 veker pga varig blødning,og då meinte dei at dei to siste vekene var mensen.

Lykke til, kan ta litt tid å koma i orden, og det meste er vanleg.

Skrevet

Hei, så trist at du også har hatt en sa. vet ikke hvor tidlig du mistet, men da jeg hadde min kom mensen faktisk ganske så fort. Var annerledes da jeg hadde en missed abortion. Da var jeg nesten over i andre semester, så det tok mye lengre tid for kroppen å bli normal igjen. 

Er ikke ekspert på sa fordet, men husket jeg googlet og dagdrømte selv ekstremt om at jeg var gravid igjen like etter ma/sa. Jeg hadde fremdeles hcg i kroppen og en rekke gravidtegn for meg. Det tok laaaaang, laaang tid for meg før det gikk ut av kroppen. 

jeg sier ikke det for å deprimere det. Det finnes jo glahistorier og om folk som blir gravide med en gang. Men inntrykket mitt er at utrulig mange har falskt håp like etter ma/sa. Fordi kroppen ikke helt har blitt normal igjen, og trur den enda er gravid antar jeg. 

Anonymous poster hash: ba2bf...2e5
Skrevet

Tusen takk for svar. Jeg går nok og drømmer litt ja, føler meg liksom gravid ennå! Men håper bare kroppen kommer seg i orden nå!

Anonymous poster hash: f4787...a19

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...