Gå til innhold

Tjueåring som bor hjemme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjenner en som er tjue år og bor hjemme hos foreldrene sine.. Han har ikke fast jobb og ikke har han tatt utdanning. Han jobber bare en gang i veka. Ellers er han bare hjemme.

Hva synest dere om at en tjueåring ikke jobber eller tar utdanning og bare er på jobb en dag i veka?

Anonymous poster hash: 52509...768

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er da heøt vanlig at en på 20 bor hjemme. Men burde kanskje studert da.. Ikke bare sitte hjemme og gjøre ingenting.

Anonymous poster hash: 32a0b...210

Skrevet

Det er da noen både foreldre og barn som trives sånn. Man kan lære mye på den måten også om han trår til. Men jeg blir gjerne bekymret om de bare sitter og spiller på pc e.l.

En annen ting, hvorfor bo alene når man kan bo flere sammen?

Skrevet

å problemet er?
jeg har også en bror som er 20år boende hjemme hos meg, pga han ikke har fast jobb, ikke studerer og pga det så har han heller ikke råd til egen leilighet.
Men ser likevel ikke problemet ditt?
Om foreldrene hans vil ha han der, hva har du så med og legge deg oppi det?
våre synspunkter spiller heller ingen rolle.

Skrevet

Jeg bodde også hjemme da jeg var 20 år....

Men hadde et friår fra skolen og hadde to jobber da, så jeg hadde full stilling et sted og jobbet to kvelden i uken og annenhver lørdag i en butikk i tillegg. Betalte litt for meg hjemme, kjøpte meg bil og sparte til jeg flyttet hjemmefra som 21-åring for å studere et annet sted i landet.

Å bo hjemme som 20-åring i dag er ganske vanlig, man går jo på videregående til man er 19 og de som har mulighet bok gjerne hjemme en liten stund til mens de går på skolen. Å bare drive dank når man er 20 år synes jeg ikke er greit, uansett om man bor hjemme eller på hybel.

Anonymous poster hash: 90d31...9e6
Skrevet

Vet om MANGE som bor/bodde hjemme på den aldreren,og en del eldre. HELT vanlig.

Anonymous poster hash: 894ea...4da
Skrevet

Hadde ikke latt en 20 åring bodd hjemne bare for å drive dank. Hadde krevdat han studerte eller arbeidet for å spare penger til leilighet. Jeg hadde også krevd at han bidro ned diverse ting hjemme, matlaging, rengjøring og div.

Skrevet

Ikke sikkert du veit akkurat hvorfor...

Jeg bodde hjemme lenge, men det var fordi jeg måtte operere så mye, så hadde ikke klart meg alene....

Anonymous poster hash: f5698...880

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...