Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #1 Skrevet 18. september 2013 Min samboer er it konsulent,han byttet prosjekt for en måned siden og nå jobber han med en kollega som sitter alene hjemme nesten hele uka fordi hans kjæreste jobber mye i Sverige.Det som er problemet er at denne kollegaen er så glad i data og siden han sitter alene jobber han til langt på natt og i helgene hjemme hos seg selv etter jobb(men prosjektsjefen krever ikke dette av de).Min samboer skal ikke være dårligere og sitter da med pcen på fanget hele døgnet han er våken hjemme og hele helga..Jeg syns dette blir for mye jobbing.Det gjør at han bruker jeg må jobbe hjemme som unnskyldning på kvelden så han slipper å gjøre husarbeid og lage middag men forventer og krever at jeg gjør det siden jeg ikke jobber mer enn 08-17(16) hver dag.Jeg er nesten 4mnd på vei og har ofte lite krefter og ikke matlyst og føler det er urettferdig at han bare ligger på den sofaen og ser på tv og har pcen på magen uten å hjelpe meg...hva skal jeg gjøre?Vi krangler ofte fordi han tar for gitt at jeg skal gjøre alt... Anonymous poster hash: 65efc...03e
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #2 Skrevet 18. september 2013 *dytt* Anonymous poster hash: 65efc...03e
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #3 Skrevet 18. september 2013 Dersom han forventer og ønsker mat, rene klær, rent hus, tømt søppel, en ren dass å drite i, rent sengetøy og støvfrie hyller så får han lette på rævva og bidra til noe annet enn å være dauvekt med pc! Anonymous poster hash: 0ee42...51b
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #4 Skrevet 18. september 2013 Herlighet, du er da ikke ansatt som hushjelp! Mannen min jobber også mye, derfor bruker han en del av pengene han tjener på vaskehjelp. Han kjøper seg rett og slett fri fra den jobben, og det er egentlig helt greit for meg. Å komme hjem fra jobb til et nyskrubbet og velduftende hus er gull verdt for meg, og at mannen koser seg noen timer mer enn folk flest for å betale for det er greit for meg Anonymous poster hash: e3d54...027
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå