Musemorbr / Skrevet 18. september 2013 #1 Skrevet 18. september 2013 Sånne vakre julenek med rød sløyfe på, vet dere. Den sorten som fortjener hedersplassen på tunet, der de hilser alle hjertelig velkommen og vekker godfølelser til hver og en som ser dem. Sånne nek som sprer glede, gir og gir av seg selv uten å kreve noe igjen, og gleder både de små som trenger det så sårt og oss som er så heldig å få observere det. Sånne nek er dere. Nek som gir ny energi, livsgnist og håp. Som bare er, men som ved bare å være faktisk gjør noe stort. Sånne nek er dere. Akkurat sånn. Fortsett å gjøre dette forumet til den flotte plassen det er. Det er ikke tulltrådene som gjør at jeg trives her. Det er dere, nekene mine.
Himmel og hav Skrevet 18. september 2013 #2 Skrevet 18. september 2013 Tusen takk! Du er et nek du også musa
hønemor0408 Skrevet 18. september 2013 #3 Skrevet 18. september 2013 Du er tydeligvis ett nek selv!! hehe koselig med mange julenek her!
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #4 Skrevet 18. september 2013 <3 <3 <3 Anonymous poster hash: 4c436...90e
Frøken Ubesluttsom Skrevet 18. september 2013 #5 Skrevet 18. september 2013 Jeg er havren, hvilket nek er du? Hehe... koselig. Du er vel en av nekene du og da, en av " oss".
KnertenBlirStorebror <3 Skrevet 18. september 2013 #6 Skrevet 18. september 2013 Jeg å vil bli et nek nå men hvordan? Jeg er "ny" her
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. september 2013 #7 Skrevet 18. september 2013 Hehe stilig Du er et flott nek du også, som sprer masse gode vibber ut på forumet og gjør det trivelig her
rytme Skrevet 18. september 2013 #8 Skrevet 18. september 2013 haha skal ikke nekte. hadde gledet meg litt til å gå inn og lese alt dramaet i denne tråden, men så var det bare en kooosetråd!
hønemor0408 Skrevet 18. september 2013 #9 Skrevet 18. september 2013 Jeg å vil bli et nek nå men hvordan? Jeg er "ny" her så lenge du er koselig og hyggelig så er du ett nek du også! nye som gamle!
KnertenBlirStorebror <3 Skrevet 18. september 2013 #11 Skrevet 18. september 2013 Jeg å vil bli et nek nå men hvordan? Jeg er "ny" her så lenge du er koselig og hyggelig så er du ett nek du også!nye som gamle! Så kjekt! Har vanket her til og fra siden 2009, men er først nå i det siste jeg har vært aktiv. Og må innrømme at jeg er begynt å bli avhengig smilebåndet har snurret rundt ørene en gang og to, men dette fikk meg virkelig i godt humør Av og til trenger man litt kooos hehe
Edelweis Skrevet 18. september 2013 #12 Skrevet 18. september 2013 åhh.. så herlig å lese en tråd hvor noen faktisk er fornøyd =) Det er jeg også nemlig. ellers hadde jeg ikke giddet å være her inne =) så, takk i lige måde NEKET
Musemorbr / Skrevet 18. september 2013 Forfatter #13 Skrevet 18. september 2013 Det er godt å henge her. Vi har hatt en del fokus på at mange fine folk har sluttet. La oss flytte fokuset til å fortsette å gjøre forumet til et hyggelig sted. Det er veldig, veldig mange fine folk som ikke har sluttet også.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #14 Skrevet 18. september 2013 Nåååå, så skjønn du er <3 <3 <3. NOOOOOT! Anonymous poster hash: 1804b...78c
Musemorbr / Skrevet 18. september 2013 Forfatter #15 Skrevet 18. september 2013 Jeg å vil bli et nek nå men hvordan? Jeg er "ny" her Hver gang du føler for å slenge med leppa... ikke gjør det. Kan du si noe støttende til noen som trenger det... si det. Det er alt. Bare vær et vanlig medmenneske. For selv om vi ikke ser hverandre gjennom skjermene, føles:) det ikke så ulikt å snakke sammen ansikt til ansikt. Ord sårer, eller trøster, akkurat like mye.
hønemor0408 Skrevet 18. september 2013 #16 Skrevet 18. september 2013 (endret) man lar være å svare de verste trolla her inne for da forsvinner de som regel og skulle du føle for å svare så ha "hyggelig" tone for det og ikke kast deg over dem og ta de for det de er, nemlig forumtroll! med "hyggelig" så mener jeg bare at du svarer på en vanlig måte uten å være stygg tilbake...bare så det er sagt hehe Endret 18. september 2013 av hønemor0408
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #18 Skrevet 19. september 2013 Nåååå, så skjønn du er <3 <3 <3. NOOOOOT! Anonymous poster hash: 1804b...78c Nek! Anonymous poster hash: 19d84...6b0
Von Hertelhofen Skrevet 19. september 2013 #19 Skrevet 19. september 2013 Å du er det største neket av oss alle, musemor *smask*
Musemorbr / Skrevet 19. september 2013 Forfatter #20 Skrevet 19. september 2013 Å du er det største neket av oss alle, musemor *smask* Det tror jeg ikke, men jeg trives godt med den betegnelsen likevel.
MammanTilBenjamin Skrevet 19. september 2013 #21 Skrevet 19. september 2013 Nå så jeg for meg nok en tråd med masse drama, og går inn å leser så er det jo en skikkelig kosetråd. Jeg skriver ikke så ofte her inne, men er inne på forumet hver eneste dag. Og jeg må si at det er veldig mange flotte julenek her inne. Har sett i det siste at det har vært mye om at forumet ikke er det samme lenger nå som så mange har blitt borte, men jeg synes stemningen har virket lettere og mer positiv enn på lenge. Så fortsett denne trenden jenter! Tommel opp for dere alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå