Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #1 Skrevet 18. september 2013 Hvor kan jeg få kjøpt ferske reker på denne tiden av døgnet nå da??? I bergen! Skikkelige cravings! *triller noen tårer* Anonymous poster hash: b0bbe...8c7
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #2 Skrevet 18. september 2013 Kjøp frosne reker. Så koker du opp vann med litt salt i og heller over de frosne rekene, hell av vannet etter et halvt minutt. Voila - nesten som helt ferske reker *tørker tårene* Anonymous poster hash: 0508d...729
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #3 Skrevet 18. september 2013 Hvordan kan jeg se når rekene er ferdige da? Endrer de farge? Sikkert dumt spørsmål, men tid er jeg ikke flink til å holde fordi jeg alltid er usikker på om mat faktisk er ferdig (brent meg på den så mange ganger). Selger de fryste reker på Kiwi-butikk kanskje? Takk! Anonymous poster hash: b0bbe...8c7
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #4 Skrevet 18. september 2013 Hvordan kan jeg se når rekene er ferdige da? Endrer de farge? Sikkert dumt spørsmål, men tid er jeg ikke flink til å holde fordi jeg alltid er usikker på om mat faktisk er ferdig (brent meg på den så mange ganger). Selger de fryste reker på Kiwi-butikk kanskje? Takk! Anonymous poster hash: b0bbe...8c7 Eg plei å kjøpe d på rema 1000 Anonymous poster hash: 4c6d6...27b
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #5 Skrevet 18. september 2013 Hvordan kan jeg se når rekene er ferdige da? Endrer de farge? Sikkert dumt spørsmål, men tid er jeg ikke flink til å holde fordi jeg alltid er usikker på om mat faktisk er ferdig (brent meg på den så mange ganger). Selger de fryste reker på Kiwi-butikk kanskje? Takk! Anonymous poster hash: b0bbe...8c7 Eg plei å kjøpe d på rema 1000 Anonymous poster hash: 4c6d6...27b De nærmeste butikkene vi har her er Kiwi og Spar, men jeg bor jo også bare en halvtime fra sentrum, rema 1000 er det noe lenger til........jeg skal på jakt!!!! Anonymous poster hash: b0bbe...8c7
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #6 Skrevet 18. september 2013 De frosne rekene er jo allerede kokte, så de trenger bare å tines. Koker du vannet slik jeg skrev over og heller de frosne rekene oppi så tar det som regel bare et halvt minutt så er de tinte hvis du bare har nok vann. God rekejakt ps... i morgen kommer rekebåten hit, da får jeg helt ferske reker Anonymous poster hash: 0508d...729
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå