Gå til innhold

Følte meg plutselig så alene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jada, dette er bare bagateller i forhold til mange! Så ikke les om dere kan bli truffet.

Jeg har en stor familie, og til helga skal jeg feire bursdag. Fyller rundår, og har invitert hele familien og noen venner. Hadde invitert ca 50 stk, og nå viser det seg at bare 15 kan komme!!!

Følte meg plutselig så lita og alene, og har mest lyst til å avlyse hele greia :(

Sendte ut invitasjoner for nesten 2 mnd siden, og de fleste sa ja. Men nå di siste dagene har en etter en trekt seg på grunn av andre ting :(

Anonymous poster hash: 14bb6...fe7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, så kjedelig! Forstår veldig godt at du er skuffet. Det er jo en del forberedelser også til en så stor bursdagsfest med så mange. Så man føler seg jo i tillegg snytt, på en måte.

Men prøv å kose deg med de 15 som faktisk kommer! :)

Min familie ville trolig bare ha ignorert invitasjonene i utgangspunktet slik at ingen kom.

Gratulerer med rund dag :)

Anonymous poster hash: f0e58...838
Skrevet

Gratulerer så mye med dagen!!! Skjønner at du er skuffet, man blir det i en sånn situasjon. Prøv å kos deg med de 15 :) Stor klem :)

Anonymous poster hash: 1d9b4...5c6

Skrevet

Er en del forberedelser ja. Hadde leid lokale, kjøpt duker, bestilt mat hos cateringsfirma og planlagt en del andre ting utifra hvor mange som takket ja.

Nå har jeg jo ikke behov for noe lokale, og det er nesten kun tanter, onkler og besteforeldre av meg som har sagt ja. Omtrent alle de unge som jeg ønsket skulle komme, kan ikke. Blir en skikkelig eldrefest, med meg! :(

Skrevet

Er en del forberedelser ja. Hadde leid lokale, kjøpt duker, bestilt mat hos cateringsfirma og planlagt en del andre ting utifra hvor mange som takket ja.

Nå har jeg jo ikke behov for noe lokale, og det er nesten kun tanter, onkler og besteforeldre av meg som har sagt ja. Omtrent alle de unge som jeg ønsket skulle komme, kan ikke. Blir en skikkelig eldrefest, med meg! :(

Huff, så dumt! Synes det er dårlig gjort å avlyse i etterkant. Litt rart når så mange plutselig får noe annet de har nødt til å gjøre i stedet. Men, det er jo ikke annet å gjøre enn å være glad for at du får feire med de 15 som kommer. Håper du får en kjempefin feiring!

Anonymous poster hash: c4969...df9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...