EnNySpire:) Skrevet 18. september 2013 #1 Del Skrevet 18. september 2013 Etter MA og utskrapning i går, så blør jeg ikke mer.. Litt lyserosa blanda med utflod av og til.. Har veldig vondt i dag.. Er dette normalt? Håper noen med erfaring har noen kloke ord til meg :-) Legen min sa også at jeg burde vente til neste mens med å prøve igjen.. Jeg har lyst til å begynne igjen nå må selvsagt vente noen dager til det er som det skal være der nede, men også hørt at det kan ta lang tid før det blir normale sykluser igjen.. Noen som vet? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144081840-er-dette-normalt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
bambi-88 Skrevet 18. september 2013 #2 Del Skrevet 18. september 2013 Hei! Trist å høre at du mistet spiren din jeg har vært i samme situasjon som deg. Mistet i MA i uke 12, og måtte ha utskrapning. Jeg blødde ikke så veldig mye etter den. Betydelig mindre enn en vanlig mens. Var også i dårlig form samme kveld og dagen etter, og hadde en del vondt. Husk at ved en utskrapning fjerner blod og slimhinner, så det vil ikke være så mye igjen å blø ut. Jeg tror det kan være lurt å vente til du har hatt en syklus før dere prøver på nytt. Jeg husker jeg hadde det veldig travelt med å prøve på igjen, og de første ukene etter MAen tenkte jeg ikke på noe annet. Følte meg helt desperat etter å bli gravid igjen. Jeg er glad jeg venta med å prøve, og fikk hele opplevelsen litt på avstand. Vet ikke om jeg hadde taklet å bli gravid igjen så fort med disse følelsene så tett på meg. Jeg var heldig å fikk første mens 31 dager etter utskrapning, og har hatt noenlunde stabile sukluser siden er inne i 5 pp etter MAen nå, og håper såklart på klaff igjen snart. Til slutt vil jeg bare gi deg en klem og ønske deg lykke til med prøvingen håper du har en ny spire i magen om ikke så altfor lenge. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144081840-er-dette-normalt/#findComment-145697643 Del på andre sider Flere delingsvalg…
planlegger nr.3 Skrevet 18. september 2013 #3 Del Skrevet 18. september 2013 Det var trist å høre at du mistet spiren din. Jeg har selv mistet noen ganger, og alle gangene har jeg blødd veldig mye, litt mere enn en vanlig mens men ca like lenge. Det er sikkert veldig vanlig begge deler, men er du bekymret kan du ta kontakt med legen din. Og det er sikkert lurt å vente til neste runde før du prøver igjen, skjønner om det blir vanskelig, man kan finne en svak trøst ved å planlegge og prøve på nytt. Lykke til, håper det går bra med deg :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144081840-er-dette-normalt/#findComment-145697672 Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnNySpire:) Skrevet 18. september 2013 Forfatter #4 Del Skrevet 18. september 2013 Tusen takk for trøstende ord.. Setter jeg stor pris på! Det går ok etter forholdene, men jeg er ufattelig lei meg og helt knust.. Jeg prøver å tenke at det sikkert var noe galt med det siden jeg mista, men er utrolig kjipt at det skjedde så seint.. På tre måneder så rekker man å glede seg, har forventinger og drømmer.. Alle de følelsene dør! Blir noen tøffe dager å komme seg gjennom,men de sier tiden leger sår..Selvom det er grusomt vondt akuratt nå.. Klarer å ta på meg pokerfjeset om dagen, men når natta kommer og når jeg er alene så bare gråter jeg og føler at livet er skikkelig kjipt akuratt nå! Rett etter jeg skrev innlegget begynte jeg å blø igjen, så får bare se.. Jeg skal på ultralyd på mandag for å se at alt har kommet ut.. Jeg skal prøve å holde meg til rådet deres med å vente prøving litt til jeg har hatt mens igjen.. Sikkert lurt å få disse vonde følelsen litt på avstand osv først! :-) God natt skjønne jenter :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144081840-er-dette-normalt/#findComment-145698631 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå