Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #1 Skrevet 18. september 2013 Jeg har fått mange rare meldinger på Wordfued. Jeg har fått spørsmål om jeg er singel og om jeg er lesbisk osv. Jeg forstår egentlig ikke hvofor noen skriver sånt på et nettspill. Det har og komme mange rare meldinger fra ulike spillere som jeg ikke forstår. Er det flere som har opplevd det same? Anonymous poster hash: cc61f...4e6
2005&2010 Skrevet 18. september 2013 #2 Skrevet 18. september 2013 Ja, en av grunnene til jeg sletta hele spillet ;-)
Serepta Skrevet 18. september 2013 #3 Skrevet 18. september 2013 Haha, ikke møtt på sånne. Men irriterer meg over de som gir opp spiller dersom jeg får poengsum over 20... Kjedelig ! Ellers spiller jeg stort sett kun med kjente.
Femme Fatale Skrevet 18. september 2013 #4 Skrevet 18. september 2013 Ja, innpåslitne menn florerer der i hopevis, derfor byttet jeg profil og er mann på WF. Problem solved.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #5 Skrevet 18. september 2013 Jeg og får noen slike. Jeg jatter gjerne med om jeg kjeder meg litt, men bare for moroskyld. Flere av de som spør om jeg kan legge de til på Facebook. Da er det slutt fra min side... Anonymous poster hash: d9590...c71
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #6 Skrevet 18. september 2013 Jeg siller kun med kjente, så nei, jeg har ikke opplevd det før... Men leste om ei her inne som møtte kjæresten/mannen sin på wordfeud... Anonymous poster hash: ffb86...9bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå