Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #1 Skrevet 18. september 2013 Jeg synest at skrekkfilmer om barn som dreper burde vært forbudt. Da mener jeg sånne filmer som Children Of The corn, Who can kill a Child?, Christmas Child. Jeg synest at å bruke barn i slike grusomme filmer er helt på jordet. Barn dreper ikke, barn er uskyldige og de gjør ikke en flue fordred. Da tenker jeg selvsagt på barn som ikke er i tenårene. Anonymous poster hash: e8f63...f02
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #2 Skrevet 18. september 2013 Barn er fullt i stand til å drepe dessverre. James Burglers mordere var vel 10 år om jeg ikke husker feil:( Har også lest om en liten gutt som drepte sin gravide stemor med ett skudd i bakhodet og skyldte på en innbruddstyv. Er mange triste skjebner der ute. Anonymous poster hash: 3c848...7a1
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #3 Skrevet 18. september 2013 men det er vel det at man tenker på barn som uskyldige som gjør det ekstra skummelt? Poenget med skrekkfilmer er jo å gjøre det så ekkelt som mulig Anonymous poster hash: 1302e...d4c
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #4 Skrevet 18. september 2013 Jeg hater skrekkfilmer med barn.. Det er så ekkelt og ekstra skummelt.. trodde jeg skulle dø av skrekk av når jeg så paranormal Activity 2, og det var med en "toddler", han var på samme alder som min gutt da.. La også merke til at vi hadde de samme ikeatingene på rommet.. For å si det sånn, så havnet den fort i søpla.. Hahaha.. Anonymous poster hash: 7766e...a32
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #5 Skrevet 18. september 2013 Er det bare gutter som har drept andre? Eller er det noen drapsaker der noen jenter under tolv år har drept noen og? Anonymous poster hash: e8f63...f02
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå