Gå til innhold

prisforskjell i sverige på emmaljunga?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Har nettopp fått e-post fra et par forhandlere i Stockholm. Vi skal ha Emmaljunga Edge Duo. De koster det samme som i Norge, bortsett fra valutakursen da, men det blir bare ca 500 kr i forskjell. Å frakte vognen med fly koster 500 kr, så da er ikke de spart.

Det var forresten et tilbud på den ene butikken som varte t.o.m. 29.10.13, da kunne vi spart nesten 2000 kr. (og fått med stellebagen). Men så kommer den utgiften med flyet også så da må man jo vurdere om det er verdt det :)

• 1 måned senere...

Vi sjekket dette i går, og resultatet var veldig likt.

Emmaljunga city cross 2014 modell sportsvogn + bag, fotpose og stelleveske -

Babybutikken i byen selger dette til 10.000 NOK.

Kattis babyshop i Strømstad, har denne på kampanje NÅ, til kr 8990,- SEK - tilsvarer 8400 NOK med dagens valutakurs. (Normalprisen er 10090,- SEK, ca 9400 NOK.)

Dvs at om vi hadde kjøpt den på kampanjen nå, sparer vi 1600,- på å reise til Strømstad å handle vognen. Venter vi utenom kampanjen, sparer vi hele 600 kr.

Det er så liten forskjell i pris, og selve turen vil uansett koste noen hundrelapper, så vi velger å kjøpe vognen i Norge.

Endret av MiniMuffin♥Liten i magen

Kattis babyshop i Strømstad, har denne på kampanje NÅ, til kr 8990,- SEK - tilsvarer 8400 NOK med dagens valutakurs. (Normalprisen er 10090,- SEK, ca 9400 NOK.)

Dvs at om vi hadde kjøpt den på kampanjen nå, sparer vi 1600,- på å reise til Strømstad å handle vognen. Venter vi utenom kampanjen, sparer vi hele 600 kr.

Det er så liten forskjell i pris, og selve turen vil uansett koste noen hundrelapper, så vi velger å kjøpe vognen i Norge.

Sikker på at dette var en kampanje kun NÅ? Har en veninne som kjøpe nøyaktig det samme til omtrent denne prisen på Kattis for 1,5mnd siden.

De er alltid billigst, bor man i nærheten vil det alltid lønne seg å kjøre dit å handle. Skjønner ikke helt hvorfor folk skal være uenige i det. Kunne jeg spart 1600kr på en vogn ville jeg helt klart foretrukket det fremfor å betale full pris, men så bor jeg en times kjøring fra grensen da.

Annonse

Sikker på at dette var en kampanje kun NÅ? Har en veninne som kjøpe nøyaktig det samme til omtrent denne prisen på Kattis for 1,5mnd siden.

De er alltid billigst, bor man i nærheten vil det alltid lønne seg å kjøre dit å handle. Skjønner ikke helt hvorfor folk skal være uenige i det. Kunne jeg spart 1600kr på en vogn ville jeg helt klart foretrukket det fremfor å betale full pris, men så bor jeg en times kjøring fra grensen da.

Fikk følgende svar av Kattis i går:

Hej!

Emmaljunga City cross med city bag supreme+fottrekk+stelleveske kostar

10090,-sek   NU: 8990,-sek i Black/White.

Leveranstid ca.2 uke.

Med vänliga hälsningar, Kattis Babyshop/Katti

Tel.: 0046-526-14326

Så jeg er sikker på det :) 

Vi bor et stykke unna, og må regne 500 kr i drivstoff, og 200 kr i bompenger. Da sparer vi 900 kr. Og når man tar en slik tur, skal man både ha mat og drikke i tillegg, så da er det ikke så mye vi sparer. Kjøper vi den utenom kampanjen, er det dyrere for oss å handle der. 

Har også hørt at vognene man kjøper i Sverige har 1 års garanti, mens de i Norge har 2 år. Men det er kun noe jeg har hørt som sagt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...