Gå til innhold

Hvor ofte dusjer dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dusjet stort sett hver dag, minst annenhver dag, vasker håret annenhver eller en skjelden gang hver tredje for å la hodebunnen få litt fred hvis den er tørr.

Dusjet jeg ikke en dag så tar jeg god gammeldags "etasje vask" med klut. Mannen dusjet hver dag, lukter alltid godt av ham. Hadde han dusje anna hver uke så hadde jeg klikka i vinkel, hadde aldri klart å ha sex med en mann som lukta gammel svette. Å dusje to gang i uka er nok for enkelte hvis de vasker seg med klut daglig.

Jeg går mye tur i skog og mark, trener nesten daglig, blir skikkelig svett, så da må jeg dusje rett og slett. Her renner svetten når jeg holder på på trimapparatet eller er ute på skogsveien å løpet intervall. Neppe lukta som roser etter tre dager...kremt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så og si hver dag. Hender jeg skipper det på treningsfrie dager, men det er sjelden.

Anonymous poster hash: 4a785...b91
Skrevet

hver mrg...ungene også

Anonymous poster hash: 2fc48...a7e
Skrevet

Bare til jul..

(Morgen og kveld.)

Anonymous poster hash: bbd32...a3f

Skrevet

Annenhver dag stort sett. noen ganger tredjehver dag, men da er det en spesiell grunn til det. jeg trener ikke da. er ikke sunt å dusje så mye egentlig, men føler meg så ekkel om jeg ikke dusjer. :)

Skrevet

Både jeg og mannen dusjer hver morgen. Jeg dusjer også om kvelden annenhver dag etter trening.

Skrevet

To ganger til dagen, sykler til og fra jobb, så må dursje etter det. Noen ganger 3, om jeg trener på kvelden også.  

Anonymous poster hash: 69ccd...ac6
Skrevet

stort sett hver dag! hender jeg hopper over en dag hvis jeg bare er inne. Kan ikke tenke meg at det holder å dusje 2 ganger i uka selv om man ikke trener?? æsj.

Anonymous poster hash: b2b34...419
Skrevet

Annen hver dag ca, oftere om jeg har trent.

Anonymous poster hash: 141b5...84e

Skrevet

hver dag. Ellers hadde det luktet ille. Trener en del.

Anonymous poster hash: 4cc6c...589

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...