Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #1 Skrevet 18. september 2013 Hva gjør jeg når 3-åringen bare går rundt og bøller seg, plager storesøsken, slår, erter og ler meg oppi trynet når jeg gir beskjed! Kjenner det er rett før jeg sprekker!!! Anonymous poster hash: b798e...5fa
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #2 Skrevet 18. september 2013 Time-out i trappa har funket her hvertfall..... Anonymous poster hash: a6a33...df6
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #3 Skrevet 18. september 2013 Time out her også. Vær konsekvent. Jeg har også en utfordrende 3-åring, men det har faktisk roet seg etter han ble 3 for to måneder siden. Anonymous poster hash: 26e75...f33
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #4 Skrevet 18. september 2013 her settes 2,5 åringen i trappa i ca 2 min. gir advarsel først. og begynner så å telle hvis det ikke gir seg. når jeg til 3 må han i trappa. han stopper nå stort sett på 2 jeg forteller hvorfor også ber jeg om en unnskyldning etterpå. kos og klem også er ting greit lenge Anonymous poster hash: fd44e...7e9
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #5 Skrevet 18. september 2013 her settes 2,5 åringen i trappa i ca 2 min. gir advarsel først. og begynner så å telle hvis det ikke gir seg. når jeg til 3 må han i trappa. han stopper nå stort sett på 2 jeg forteller hvorfor også ber jeg om en unnskyldning etterpå. kos og klem også er ting greit lenge Anonymous poster hash: fd44e...7e9 Nøyaktig slik vi gjør det her i huset også! merker at det går lengre og lengre tid mellom hver gang han gjør noe galt. Han er også begynt "å tenke seg om", før han skal prøve på noe galt og stopper. Han er 3 nå. Anonymous poster hash: 3f339...2d3
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #6 Skrevet 18. september 2013 Hva ville dere ha gjort med ett barn som snart blir 2 år,som biter andre barn? Å bare si nei å ta han vekk fra situasjonen funker ikke. Da går det bare noen minutter også biter han igjen :S Vet ikke hva jeg skal gjøre! Anonymous poster hash: a69dd...455
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #7 Skrevet 18. september 2013 Hva ville dere ha gjort med ett barn som snart blir 2 år,som biter andre barn? Å bare si nei å ta han vekk fra situasjonen funker ikke. Da går det bare noen minutter også biter han igjen :S Vet ikke hva jeg skal gjøre! Anonymous poster hash: a69dd...455 Har du prøvd time out? Anonymous poster hash: 3f339...2d3
Collette Skrevet 18. september 2013 #8 Skrevet 18. september 2013 Da sier jeg klart fra om at jeg ikke liker det han gjør og så prøver jeg å komme til bunns i hva som gjør at han oppfører seg slik. Som oftest er det at han ønsker oppmerksomhet og da prøver jeg å avtale noe vi kan gjøre sammen når jeg får tid.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #9 Skrevet 18. september 2013 svigermor bet en av sønnene sine, pga at han bet andre barn hele tiden. Han fikk smake på sin egen medisin. Høres ikke bra ut da, men det funka! null biting etter det Anonymous poster hash: 6d892...16b
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #10 Skrevet 18. september 2013 Da sier jeg klart fra om at jeg ikke liker det han gjør og så prøver jeg å komme til bunns i hva som gjør at han oppfører seg slik. Som oftest er det at han ønsker oppmerksomhet og da prøver jeg å avtale noe vi kan gjøre sammen når jeg får tid. Tror kanskje de kranglet om en leke,å han har ikke så mye språk enda så er kanskje hans måte å si ifra på. Men det er selvsagt helt uakseptabelt uansett,vet bare ikke helt hvordan jeg skal få han til å slutte med det. Anonymous poster hash: a69dd...455
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå