Gå til innhold

Billige vaskemaskiner - erfaringer med Candy eller Logik?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må ha vaskemaskin, minimalt med penger.

Ser at disse er noenlunde "billige". Er det noen som har erfaring med dem?

Og 1000 o/min blir for lite, ikke sant?

Er ikke håndduker og sengetøy veldig fuktig med så få omdreininger på sentrifugen?

På forhånd takk for svar :)

Anonymous poster hash: e3837...112
Skrevet

Min erfaring er at billige vaskemaskiner er dyre på lang sikt.

Nå tilbyr mange butikker rentefri betalingsutsettelse så lenge som to år. Kjøp en vaskemaskin med en slik ordning, og betal ned et par tre hundrelapper i mnd. Da får du en grei vaskemaskin, som er nedbetalt før de 24 mnd er omme:-)

Anonymous poster hash: 84a25...0d9

Skrevet

Min erfaring er at billige vaskemaskiner er dyre på lang sikt.

Nå tilbyr mange butikker rentefri betalingsutsettelse så lenge som to år. Kjøp en vaskemaskin med en slik ordning, og betal ned et par tre hundrelapper i mnd. Da får du en grei vaskemaskin, som er nedbetalt før de 24 mnd er omme:-)

Og 1000 omdreininger er i hvert fall alt for lite for vårt bruk. 1400 og oppover er ok :)

Skrevet

Vi hadde Candy. En dag gikk den varm under sentrifugen og holdt på å begynne å brenne. Kom inn på badet hvor det var varmt som i en bakerovn og vann rant ned fra tak og vegger grunnet ekstremvarme og høy luftfuktighet. Skrekkopplevelse. Aldri mer billig el-installasjon her i huset.

Anonymous poster hash: 6be0a...744

Skrevet

Noen som har Whirlpool AWO/D 6016.

Den tar 6 kg og har 1600 o/min.

Anonymous poster hash: e3837...112
Skrevet

Jeg har logik oppvaskmaskin. Det er egentlig ikke pga. prisen, men pga. at den som sto i huset når vi kjøpte bare er sånn 2/3 str. Altså var det ikke plass til stor oppvaskmaskin og da er utvalget noe mindre her på landet :P 

Vi er veldig fornøyd med den i alle fall :)

Skrevet

Har en candy vaskemaskin å den har vart i 6 år fungerer helt fint :) å den har 1400 omdreininger hadde candy tørketrommel de var like gammel men ble byttet pga fikk ny men gan den bort å virker fint enda

Anonymous poster hash: 982e6...25d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...