Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #1 Skrevet 18. september 2013 Jeg er sytten år og har en liten datter på fire måneder. Jeg og samboeren min bor i vår egen leilighet. Jeg får litt støtte av foreldrene mine, men ellers går alt bra. Jeg vet at det er mange som dømmer oss påstår at vi er for unge osv. Men alder spiller faktisk ingen rolle. Det er om man er moden nok til å få barn. Er det flere som er like unge som meg? Anonymous poster hash: a34ff...f4d
Edelweis Skrevet 18. september 2013 #2 Skrevet 18. september 2013 ikke like ung som deg nå. men var ung da jeg fikk første. var 19 år 2 dager etter at hun ble født. fikk mye av de samme fordommene som deg desverre, men har nok vist dem at det kan gå bra med oss unge mødre også. vi er gift nå, vært sammen i 9 år og venter vårt 4 barn. jeg blir 26 år neste måned. så i teorien er jeg ung 4 barnsmor =)
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #3 Skrevet 18. september 2013 Er 19 år nå, men ble mamma da jeg var 16 år og har nå en datter på 3 år. Gikk ferdig ungdomskolen og videregående. Studerer nå på universitet Anonymous poster hash: 2fba8...789
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå