Gå til innhold

Honning vs Alcos Anal på hemoroider?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva funker best?

Anonymous poster hash: 79830...fee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akeg har heldigvis aldri hatt hemorider, MEN jeg er ganske sikker på at det er bedre med en salve enn honning. Honning kan du ha på brødskivene dine eller i te - ikke i stumpen. Hemoridekrem gjør forøvrig underverker mot poser under øynene ;)

Skrevet

Honning fungerte MYE bedre enn salven på meg.

Øyeblikkelig smertelindring. Men det blir litt gris da, så jeg anbefaler å bruke bind så det ikke griser til undertøyet.

Jeg brukte honning som øyeblikkelig hjelp, og salven når det var blitt litt bedre.

Lykke til - det er noe skikkelig jævelskap!

Anonymous poster hash: b63c3...c74

Skrevet

Jeg har ingen erfaring med honning utover på brød og i teen, men når jeg leser slikt så lurer jeg alltid litt på hvem i alle dager han var, og hvordan han tenkte, den første personen som kom på tanken om å gni inn rumpa si med honning..... Da skal du være bra desperat tenker jeg....

Skrevet

Jeg har ingen erfaring med honning utover på brød og i teen, men når jeg leser slikt så lurer jeg alltid litt på hvem i alle dager han var, og hvordan han tenkte, den første personen som kom på tanken om å gni inn rumpa si med honning..... Da skal du være bra desperat tenker jeg....

I gamledager smurte man f.eks. honning på brannsår. Honning har vært mye brukt mye i legekunsten, men honning i stumpen ... hmm ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...