Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #1 Skrevet 18. september 2013 At jeg ble voldtatt av en som var 25 år eldre enn meg. En fra nettet som lurte meg da jeg var 15 og han var 40. Han ødela meg helt den gang! Jeg var på nippet til å få kjøpt dop for å ta overdose. Jeg kutta meg opp på armer, mage, ben, bryser og ville bare dø. At jeg ikke er narkoman er helt utrolig etter det som skjedde! Jeg sliter fortsatt litt, men det er sjeldent jeg tenker på det og idag sitter jeg med fullført utdanning, eget hus, biler, gift, har barn og fast jobb. Anonymous poster hash: 5370a...bac
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #2 Skrevet 18. september 2013 Huff! Så grusomt! Godt å høre at det har gått bra med deg! Anonymous poster hash: 84f39...502
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #3 Skrevet 18. september 2013 Så godt å høre at du har kommet deg opp igjen til tross for det han gjorde mot deg! Husk at på syv år så har absolutt alle cellene i kroppen din fornyet seg, så det finnes ikke en celle i kroppen din i dag som den mannen var borti! Du er sterk som ikke lot deg knekke og har skapt deg et godt liv! Klem <3 Anonymous poster hash: ef90c...da9
LillaGorilla♥♥ Skrevet 18. september 2013 #4 Skrevet 18. september 2013 For en forferdelig opplevelse! Og fy fader, så tøff du er som har kommet så langt, og greid å overleve dette og plukke deg selv opp igjen bit for bit! Vær stolt av deg selv for det! Klem
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. september 2013 #5 Skrevet 18. september 2013 Huff så forferdelig å lese Så sterk du er som sto på videre! Sender en klem
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #6 Skrevet 18. september 2013 13 år siden her. Det tok meg 9 år før jeg fikk råd om at jeg måtte tilgi ham for å komme meg videre. Det gjorde jeg. Jeg så for meg gutten han engang var - og jeg så for meg at han hadde en grusom oppvekst- for jeg tror ikke man kan bli voldtektsmann uten at man har opplevd mye trist.. Uansett - det hjalp veldig å kunne si at at jeg tilga ham - slik at heg kunne komme meg videre. Nå tenker jeg sjelden på det, og det definerer meg ikke lengre. Jeg håper det går bra med deg:) Det er altfor mange av oss her ute.. Anonymous poster hash: 0260f...335
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #7 Skrevet 18. september 2013 Tusen takk for gode ord <3 Anonymous poster hash: 5370a...bac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå