Gå til innhold

Dette programmet: "Årets hjem"

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er jo bare for folk med penger og store hus!!Hvem vil se et kott/leilighet/lite bolighus? Det er jo kun de store husene som har plassen og hagen og alt som skal til for å bli årets hjem.

Synes hele programmet er et helt tåpelig konsept,går jo kun på hvor mange dyre designting  man har, og ikke husets sjel...

Anonymous poster hash: 40a2f...544
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med du! Pinlig, og egentlig ganske trist opplegg. 

Jeg regner med at vinneren blir en aller annen med villa i mange millionersklassen, med sykt dyrt og moteriktig interiør, og antakeligvis et hjem jeg neppe ville satt pris å sette mine bein i. Et kataloghjem uten personlighet, blanding av nytt og gammelt og uten personlige ting med affeksjonsverdi. 

Mitt hjem er ikke på kandidatlisten. Jeg har husbankhus, jeg har svarte skinnsofaer fra Ikea, reclinere og til og med spisebord i furu fra Skjåk Snekkeri! Det er vel nesten så interiør-mote-jålene kaster opp, vil jeg tro. 

Anonymous poster hash: 14a09...a58
Skrevet

Enig med du! Pinlig, og egentlig ganske trist opplegg. 

Jeg regner med at vinneren blir en aller annen med villa i mange millionersklassen, med sykt dyrt og moteriktig interiør, og antakeligvis et hjem jeg neppe ville satt pris å sette mine bein i. Et kataloghjem uten personlighet, blanding av nytt og gammelt og uten personlige ting med affeksjonsverdi. 

Mitt hjem er ikke på kandidatlisten. Jeg har husbankhus, jeg har svarte skinnsofaer fra Ikea, reclinere og til og med spisebord i furu fra Skjåk Snekkeri! Det er vel nesten så interiør-mote-jålene kaster opp, vil jeg tro. 

Anonymous poster hash: 14a09...a58

Haha, ja da får de sikkert fnatt i hjemmet mitt også, der det dyreste vi har er en skinnsofa fra IKEA, resten er malte loppisfunn og gamle ting fra en gård.

Nei, vi blir nok ikke bra nok vi nei i den snobbegjengen der!

Ikke har jeg 500 kvm heller...

HI

Anonymous poster hash: 14eb7...fd7

Skrevet

Jeg har også husbankhus. Men man trenger da ikke ha skinnsofa og furumøbler av den grunn!

Anonymous poster hash: d5892...ff5

Skrevet

Jeg har også husbankhus. Men man trenger da ikke ha skinnsofa og furumøbler av den grunn!

Nei,men du har vel ikke et mål plen,500 kvm og huset fullt av dyre designting og møbler har du?

Poenget mitt er at dette programmet er kun for folk med masse penger, kun de husene får ståkarakter, de som har verdens kjedeligste stil som enhver med penger kan skaffe seg...

DET var poenget

HI

Skrevet

Vi har et lite kott på 112 kvm, og jammen har vi ikke svart skinnsofa også! En lys stoffsofa hadde ikke overlevd en dag her hos oss. Bor faktisk tre små barn og to klossete voksne her. Nei de må bare jakte videre, årets hjem finner de ikke her ;)

Anonymous poster hash: fdfac...6e4

Skrevet

Nå var det vel strengt talt 2 vanlige Oslo-leiligheter med i gårsdagens episode....

Skrevet

Det handler ikke bare om dyrt interiør. En del av deltakerne har jo virkelig teft for kreativ tenkning og dekor. Har vært flere som har dratt med seg loppisfunn og greier fra skogen inn i hjemmet sitt og personalisert det.

Men jeg er enig i at det nesten utelukkende er store hus og leiligheter på fine adresser som er med.

Skrevet

Nei,men du har vel ikke et mål plen,500 kvm og huset fullt av dyre designting og møbler har du?

Poenget mitt er at dette programmet er kun for folk med masse penger, kun de husene får ståkarakter, de som har verdens kjedeligste stil som enhver med penger kan skaffe seg...

DET var poenget

HI

Jo har faktisk nesten et mål plen, og huset fullt av dyre designting. Eneste er at huset ikke er 500 kvadrat, men bare skarve 200.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...