Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #1 Skrevet 18. september 2013 det er jo bare for folk med penger og store hus!!Hvem vil se et kott/leilighet/lite bolighus? Det er jo kun de store husene som har plassen og hagen og alt som skal til for å bli årets hjem. Synes hele programmet er et helt tåpelig konsept,går jo kun på hvor mange dyre designting man har, og ikke husets sjel... Anonymous poster hash: 40a2f...544
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #2 Skrevet 18. september 2013 Enig med du! Pinlig, og egentlig ganske trist opplegg. Jeg regner med at vinneren blir en aller annen med villa i mange millionersklassen, med sykt dyrt og moteriktig interiør, og antakeligvis et hjem jeg neppe ville satt pris å sette mine bein i. Et kataloghjem uten personlighet, blanding av nytt og gammelt og uten personlige ting med affeksjonsverdi. Mitt hjem er ikke på kandidatlisten. Jeg har husbankhus, jeg har svarte skinnsofaer fra Ikea, reclinere og til og med spisebord i furu fra Skjåk Snekkeri! Det er vel nesten så interiør-mote-jålene kaster opp, vil jeg tro. Anonymous poster hash: 14a09...a58
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #3 Skrevet 18. september 2013 Enig med du! Pinlig, og egentlig ganske trist opplegg. Jeg regner med at vinneren blir en aller annen med villa i mange millionersklassen, med sykt dyrt og moteriktig interiør, og antakeligvis et hjem jeg neppe ville satt pris å sette mine bein i. Et kataloghjem uten personlighet, blanding av nytt og gammelt og uten personlige ting med affeksjonsverdi. Mitt hjem er ikke på kandidatlisten. Jeg har husbankhus, jeg har svarte skinnsofaer fra Ikea, reclinere og til og med spisebord i furu fra Skjåk Snekkeri! Det er vel nesten så interiør-mote-jålene kaster opp, vil jeg tro. Anonymous poster hash: 14a09...a58 Haha, ja da får de sikkert fnatt i hjemmet mitt også, der det dyreste vi har er en skinnsofa fra IKEA, resten er malte loppisfunn og gamle ting fra en gård. Nei, vi blir nok ikke bra nok vi nei i den snobbegjengen der! Ikke har jeg 500 kvm heller... HI Anonymous poster hash: 14eb7...fd7
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #4 Skrevet 18. september 2013 Jeg har også husbankhus. Men man trenger da ikke ha skinnsofa og furumøbler av den grunn! Anonymous poster hash: d5892...ff5
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #5 Skrevet 18. september 2013 Jeg har også husbankhus. Men man trenger da ikke ha skinnsofa og furumøbler av den grunn! Anonymous poster hash: d5892...ff5 Nei,men du har vel ikke et mål plen,500 kvm og huset fullt av dyre designting og møbler har du? Poenget mitt er at dette programmet er kun for folk med masse penger, kun de husene får ståkarakter, de som har verdens kjedeligste stil som enhver med penger kan skaffe seg... DET var poenget HI Anonymous poster hash: 14eb7...fd7
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #6 Skrevet 18. september 2013 Vi har et lite kott på 112 kvm, og jammen har vi ikke svart skinnsofa også! En lys stoffsofa hadde ikke overlevd en dag her hos oss. Bor faktisk tre små barn og to klossete voksne her. Nei de må bare jakte videre, årets hjem finner de ikke her Anonymous poster hash: fdfac...6e4
Gjest isimagen Skrevet 26. september 2013 #7 Skrevet 26. september 2013 Nå var det vel strengt talt 2 vanlige Oslo-leiligheter med i gårsdagens episode....
Søs Skrevet 26. september 2013 #8 Skrevet 26. september 2013 Det handler ikke bare om dyrt interiør. En del av deltakerne har jo virkelig teft for kreativ tenkning og dekor. Har vært flere som har dratt med seg loppisfunn og greier fra skogen inn i hjemmet sitt og personalisert det. Men jeg er enig i at det nesten utelukkende er store hus og leiligheter på fine adresser som er med.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2013 #9 Skrevet 26. september 2013 Jeg har også husbankhus. Men man trenger da ikke ha skinnsofa og furumøbler av den grunn! Anonymous poster hash: d5892...ff5 Nei,men du har vel ikke et mål plen,500 kvm og huset fullt av dyre designting og møbler har du?Poenget mitt er at dette programmet er kun for folk med masse penger, kun de husene får ståkarakter, de som har verdens kjedeligste stil som enhver med penger kan skaffe seg... DET var poenget HI Anonymous poster hash: 14eb7...fd7 Jo har faktisk nesten et mål plen, og huset fullt av dyre designting. Eneste er at huset ikke er 500 kvadrat, men bare skarve 200. Anonymous poster hash: d5892...ff5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå