Gå til innhold

bestille snacks og annet småmat på nett

Anbefalte innlegg

Skrevet

har et barn (med diagnose) som sliter veldig med å få i seg nok mat, og nærmer seg undervektig ...

og en baby som er prematur og sliter med konsistens på det aller meste. 

synes utvalget her i Norge er så dårlig, noen som kan tipse meg til nettside jeg kan bestille fra?

event noen som bestiller selv og er svært fornøyd?  

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det egentlig du ønsker å få tak i da? Du skal ha rimlig sære matvaner før det ikke er mulig å spise noe av det som selges i Norge.

Er det middagsglass du er på jakt etter? Nøtter og tørket frukt? Proteindrikker? Ost,? Kaker? Hva er det du tenker deg?

For de som sliter med å få i seg mat er det vel oftest viktigere å venne seg til å spise de vanligste formene for normal hverdagsmat enn å lære at man skal spise små biter spessielmat, er det ikke?

Anonymous poster hash: 01ee0...461
Skrevet

eldste barnet spiser norsk mat, finner mye i butikkene! 

men hun spiser lite av alt og er matlei det aller meste. hun reagerer på lukt, smak, konsistens .... og er farlig tynn. vi er jevnlig til bup så dette er ikke noe jeg kommer med selv.

jeg ønsker ikke erstatte den maten vi alt har, men å tilføye annen mat på vansklige dager. 

prøv å gi meg det rådet for å lære barnet spise "vanlig" mat jeg ikke alt har prøvd de siste 9 årene!

Skrevet

eldste barnet spiser norsk mat, finner mye i butikkene! 

men hun spiser lite av alt og er matlei det aller meste. hun reagerer på lukt, smak, konsistens .... og er farlig tynn. vi er jevnlig til bup så dette er ikke noe jeg kommer med selv.

jeg ønsker ikke erstatte den maten vi alt har, men å tilføye annen mat på vansklige dager. 

prøv å gi meg det rådet for å lære barnet spise "vanlig" mat jeg ikke alt har prøvd de siste 9 årene!

Jeg sliter bare med å forstå hva du egentlig er ute etter som er veldig annerldes enn de tusenvis av tingene du får kjøpt i Norge. All mat har jo lukt, smak og konsistens. Er du ute etter myke ting som smaker og lukter minst mulig?

Skrevet

Iherb har masse snacks til barn som man ikke har i Norge. Billig er det også. Har kjøpt masse derfra. :)

Skrevet

Hvis du leter frem "den gyldne omvei" på nettet har de flere som selger spekemat og hjemmelagde oster, hjemmelaget sjokolade ol. Er det sånt du er på jakt etter?

Skrevet

skal sjekke ut iherb :) takk for svar

Skrevet

iherb var fantastisk :) 

Skrevet

iherb var fantastisk :)

Ja den er det. Masse bra der :) Bare pass på å holde deg under vekt grensa, så ikke portoen blir så dyr. 

Skrevet

hva er grensa? :) og noe du er spes fornøyd med der?

Skrevet

hva er grensa? :) og noe du er spes fornøyd med der?

Husker ikke helt. Men det kommer opp når du bestiller og du ser det når du skal betale. :) Har bestilt kjeks, smothie poser,ris kaker og litt forskjellig. Alt har falt i smak her :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...