Gå til innhold

6 ukers kontroll hos jordmor - Er det uvanlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mor sin kontroll altså. Kunne tenkt meg å snakke om fødselen, men det har ikke legen tid til..

Anonymous poster hash: 15bfa...3e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er 6 uker på vei og vil snakke om fødselen?

Tror neppe du får time hos jordmor så tidlig. Sist jeg gikk gravid ringte jeg tidlig for å få en samtaletime, og fikk time mange uker etterpå. De har sine "faste" uker å kalle inn gravide på.

Anonymous poster hash: 531d3...405
Skrevet

Nei, mener kontrollen 6 uker etter fødselen. Vil snakke om fødselen som har vært..

Hi

Anonymous poster hash: 15bfa...3e9

Skrevet

Jeg hadde min 6-ukerskontroll hos jordmor. Tror det er like vanlig som å ta den hos fastlege.

Skrevet

Vet mange som har vært til jordmor på etterkontroll. Hvis du kjenner at du trenger å snakke om fødselen ville jeg absolutt gjort det!

Skrevet

jeg har adri hørt om det,men det er et fint tilbud da, om man kan gå til jormor og snakke om fødselen og hvordan det var,de er jo trossa alt eksperter.

Hmm...har født tre ganger og visste ikke at man kunne det...jaja, for sent for meg nå,men det var en god ide!

Anonymous poster hash: 73682...1f2
Skrevet

Ja, du kan fint gjøre det hos jordmor, hun kan gjøre feks gynekologisk undersøkelse,  men hun kan ikke fikse prevensjon for deg da. 

Skrevet

Jordmoren min tilbydde meg det. Synes det er bedre å ta underlivskontrollen til henne, enn til fastlegen. + at hun har bedre tid :)

Anonymous poster hash: 67545...046

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...