Gå til innhold

Nysgjerrig; barnehageansatte

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan er de typiske ressurssvake foreldrene i barnehagen, og hvordan er barna?

er det de som oftest glemmer regntøy, viktige markeringer, kommer uten kostyme og har nugatti i matpakka hver dag?

Anonymous poster hash: b6771...a81
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt:)

Anonymous poster hash: b18d3...873

Skrevet

Heldigvis har jeg taushetsplikt :)

Anonymous poster hash: 75a0e...39a

Skrevet

Dette lurer jeg også på. Der dere på de med lavtlønnede yrker uten utdanning som ressurssvake? Jeg jobber i butikk og er litt "flau" over dette siden det er så mye snakk om å se ned på butikkansatte her inne. Skal si at jeg går skole ved siden av for å komme inn på høgskole, men dette er det ingen som vet i bhg. Vi er i hvert fall veldig engasjerte i barnehage hverdagen og har en veldig god tone med de ansatte. Mannen sitter i fau og vi stiller opp på alt av foreldremøter og dugnader. Barnet har alltid nok skift i hylla og sunn og variert matpakke med seg

Anonymous poster hash: ab1a6...904

Skrevet

Har barnet klær som passer, for årstidene, som ikke er hullete og ødelagte, mat i matboksen, bleier i hylla, nok skifteklær, kommer dere på foreldremøte, virker interessert i barnet og hva som skjer i barnehagen, snakker litt med de ansatte ved henting (spør hvordan dagen har gått), et sosialt nettverk utenom barnehagen, muligheter for avlastning hvis det trengs, og gir barnet oppmerksomhet, leker med barnet g finner på ting på fritiden, ja, så blir dere ikke sett på som ressurssvake på min avdeling.

Anonymous poster hash: f280b...ad2
Skrevet

"resurssvak" har ikke nødvendigvis noe med utdannelse og yrke å gjøre :) 

Anonymous poster hash: 876d8...498

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...