venterpå nr 3 ♡ Skrevet 18. september 2013 #1 Skrevet 18. september 2013 Inne for å ta på strømpebukse på?? Var 6grader her på morran når jeg leverte jentungen i barnehagen.. De i bhg hadde tatt på ho strømpebukse her den ene dagen! Og hun har d liggans i bhg.. ho har blitt aå veeeldig ops på hva ho har på seg fortiden og vil helst gå i taits.. Er vel snart på tide..
Underveis --> Skrevet 18. september 2013 #2 Skrevet 18. september 2013 Har ikke begynt med mine. Har ikke med i bhg en gang. Tights, strømpebukse. Hva er forskjellen? ;-) Her er det rundt 7 grader på morgenen nå. Kjører heller noen tykkere bukser, lue og gode sko. Ville f.eks. latt henne ha med en tykkere tights (ribb?) og en varm og god tunika (i fleece eller velour?) som hun kan dra over, samt en kul lue om hun er opptatt av slikt. Ellers må jeg si at her er det jeg som bestemmer hva de skal ha på seg og ikke barna. Er det for kaldt til kjole (nå har jeg bare gutter da), så er det for kaldt. Hadde det vært opp til eldstemann her så hadde det vært shorts og t-skjorte hele året!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå