Gå til innhold

Hjelp,termin med andremann om 4 uker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gruer meg så vanvittig til fødselen at jeg får ikke sove om nettene. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Har tatt det opp med jordmor og lege,men siden jeg hadde en normal første fødsel virker det ikke som de tar meg seriøst og får bare høre at det kommer til å gå bra. Går rundt med konstant angst. Har det helt forferdelig om dagene. I tillegg har jeg pådratt meg en hel flokk med hemoroider som til tider gjør veldig vondt og det gjør ikke det hele bedre. Gruer meg veldig til fødsel og tiden etter pga dette også. Blir ikke kvitt de,men lindrer litt med kremer og isbiter.

Huff,har det ikke mye godt om dagen og aner ikke hva jeg skal gjøre :(

Anonymous poster hash: 6dd32...430

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Forstår at du gruer deg, og at du ser mørkt på det hele. Men, legen og jordmor har jo rett. Det kommer til å gå bra :) når jeg skulle ha tredje nå så hadde jeg vært sengeliggende i 6 mnd pga symfyseløsning. Fikk estimert et stort barn, og jeg ante virkelig ikke hvordan jeg skulle klare å presse ut en stor unge med de smertene jeg hadde. Det var så ille at jeg måtte ta paralgin forte for å bli slått ut nok til å få sove et par timer på natta...jeg var livredd for fødselen, men det gikk fryktelig bra!

Jeg sier dette nå fordi jeg er ferdig og ikke skal ha flere, men prøv å tenk rasjonelt ;-) det får du antageligvis ikke til akkurat nå, men jeg lover deg at det kommer til å gå fint ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...