Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #1 Skrevet 18. september 2013 Er så lei av alle "standard-kakene" som alltid går igjen. Har tenkt å bake gelekake, oreokake og trenger en kake til. Er lei pavlova, verdens beste, fromarsjkake, blåbærrullade osv. Tips til noe nytt og spennende? Anonymous poster hash: 0a4d6...06a
Strandloppa og lillebror Skrevet 18. september 2013 #2 Skrevet 18. september 2013 En god surmelkskake er aldri feil. Lag den til hva du vil, enten om det er eplekake, sjokoladekake, blåbærkake, kun fantasien som setter grenser. Ellers er rabarbrapai med is en slager. En kake som alltid blir spist opp her i huset er osteiskake med bærsaus. Oppskriften finner du på matprat. Fantastisk kake. Ellers er snickerskake og troikakake godt. Varme kanelsnurrer er alltid populært. Sett de i ovnen etter gjestene har kommet. De er ferdige på 6 min og smaker nyydelig!
Von Hertelhofen Skrevet 18. september 2013 #3 Skrevet 18. september 2013 Hva med firkløverkake? Namnam
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #4 Skrevet 18. september 2013 Ååh, alle kakene deres hørte gode ut! Elsker både snickers og firkløver, så kanskje eg skal prøve meg på noe nytt! Dere vet ikke om oppskrifter som ligger på nett som er gode? Er så redd for å prøve, og at den plutselig skal være mindre god Hi Anonymous poster hash: 0a4d6...06a
Leeloo76 Skrevet 18. september 2013 #5 Skrevet 18. september 2013 Google "Death by chocolate", nydelig sjokoladekake hvis man virkelig elsker sjokolade
3 i april Skrevet 18. september 2013 #6 Skrevet 18. september 2013 Ingenting slår en saftig og god eplekake nå på høsten med norske epler
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #7 Skrevet 18. september 2013 Ingenting slår en saftig og god eplekake nå på høsten med norske epler Det hørtes utrolig godt ut! Men tror du jeg kan bake den idag og la den stå til imorgen, eller er den best om den blir bakt samme dag? Anonymous poster hash: 0a4d6...06a
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #8 Skrevet 18. september 2013 Hva med snikkers kake. Anonymous poster hash: a0e04...672
Pompel ★ Skrevet 18. september 2013 #9 Skrevet 18. september 2013 Ingenting slår en saftig og god eplekake nå på høsten med norske epler Det hørtes utrolig godt ut! Men tror du jeg kan bake den idag og la den stå til imorgen, eller er den best om den blir bakt samme dag? Anonymous poster hash: 0a4d6...06a Du kan jo friske den opp i ovnen i morgen
Strandloppa og lillebror Skrevet 18. september 2013 #10 Skrevet 18. september 2013 Hvis du baker eplekake med rømme eller surmelk blir den enda bedre hvis den står et par dager. Varmes opp i ovnen rett før servering.
3 i april Skrevet 18. september 2013 #11 Skrevet 18. september 2013 Ingenting slår en saftig og god eplekake nå på høsten med norske epler Det hørtes utrolig godt ut! Men tror du jeg kan bake den idag og la den stå til imorgen, eller er den best om den blir bakt samme dag? Anonymous poster hash: 0a4d6...06a Du kan jo friske den opp i ovnen i morgen Eplekake kan fint bakes dagen før Den kan også fryses. Og ha gjerne is eller krem til: nydelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå