Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #1 Skrevet 18. september 2013 Jeg kan sitte å amme baby i et par timer av gangen. Når vi er ferdige og jeg skal ordne meg, spise eller gjøre noe i huset viser det seg at han h*n ikke er fornøyd likevel. Jeg ender opp med å gi flaske SAMTIDIG som jeg gjør de tingene som skal gjøres. Noen ganger MÅ vi faktisk pavgårde og skal rekke ting og da blir det stress, jeg begynner å bli så lei amming og jeg vil bare slutte. Jeg får så dårlig samvittighet! Er det noen som har erfaring med dette? Anonymous poster hash: 799eb...224
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #2 Skrevet 18. september 2013 Har erfaring ja, men ingen råd dessverre. Hadde det på samme måte her, men fant ingen løsning på det. Var alltid for sen, ofte gikk halve dagen før jeg fikk tatt en dusj og kledd på meg fordi jeg aldri ble ferdig med den første ammingen... Alle rundt sa jeg burde gå over til MME, men det hadde jeg ikke samvittghet til. Men da han var 4 mnd begynte han plutselig å spise bare 5-10 minutter hver 3. time. Helt av seg selv. Anonymous poster hash: f4890...249
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #3 Skrevet 18. september 2013 Takk for svar Hi Anonymous poster hash: 799eb...224
*Lissi* Skrevet 18. september 2013 #4 Skrevet 18. september 2013 Kjenner meg veldig godt igjen. Har ammet alle mine 5, og til tider føler jeg at jeg satt med puppen ute hele tiden Spesielt under øke dagene. Min erfaring er at det blir bedre når ungene blir større.
Tarssan Skrevet 18. september 2013 #5 Skrevet 18. september 2013 Kjenner du at utdrivningen kommer igang da? At melka kommer i store mengder? Jeg var så anspent med mitt første barn at selv om baby sugde og sugde ville ikke utdrivningen starte, jeg måtte passe på å være helt avslappet, sitte godt feks, før melka i det hele kom. Forøvrig er det mange gode råd inne på ammehjelpen.no Lykke til og skulle du velge å slutte med ammingen går det å helt bra, du har gitt ammingen et godt forsøk
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #6 Skrevet 18. september 2013 Det kommer mye melk, men jeg har lest her inne at noen har mer lettfordøyelig melk enn andre. Lurer på om det er sånn med melka mi. Anonymous poster hash: 799eb...224
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå