Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #1 Skrevet 18. september 2013 Opererte for en uke siden i dag og har fremdeles store smerter i det største såret. Ringte sykehuset på mandag for å sjekke, siden de sa at smertene skulle gi seg etter 1-3 dager, men da var det visst helt normalt å ha vondt lenger enn det. Men nå er det altså dag 7 uten noen særlig bedring. Noen som har erfaring med hvor lenge man kan gå med vondt i et sår før det blir unormalt? Det er tørt og fint, ikke antydning til infeksjon. Anonymous poster hash: 7cc66...7d3
Love my kidz Skrevet 18. september 2013 #2 Skrevet 18. september 2013 Jeg har hatt sleeve og det ER vanlig med større og mer langvarige smerter etter det kontra bypass. Jeg måtte ty til paralgin stikkpiller de første 7-8 dagene, men klarte meg uten etter det. Var vondt i minst to uker, kanskje tre også, husker ikke helt. Hadde en grop/bulk ved det største såret, akkurat som det var strammet litt for hardt, men var normalt det også og ga seg etter noen uker. Gikk krokete i minst to uker, pga smertene, men etter en mnd gvar det helt ok, da gikk jeg turer, og etter seks sju uker begynte jeg å jogge. Så ja, er normalt med mye smerter etter sleeve, for de har dratt ut magesekken gjennom ene såret, og det som er igjen er avlangt som et sugerlr, derfor lengre sårside inni. Lykke til videre
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #3 Skrevet 18. september 2013 Jeg har hatt sleeve og det ER vanlig med større og mer langvarige smerter etter det kontra bypass. Jeg måtte ty til paralgin stikkpiller de første 7-8 dagene, men klarte meg uten etter det. Var vondt i minst to uker, kanskje tre også, husker ikke helt. Hadde en grop/bulk ved det største såret, akkurat som det var strammet litt for hardt, men var normalt det også og ga seg etter noen uker. Gikk krokete i minst to uker, pga smertene, men etter en mnd gvar det helt ok, da gikk jeg turer, og etter seks sju uker begynte jeg å jogge. Så ja, er normalt med mye smerter etter sleeve, for de har dratt ut magesekken gjennom ene såret, og det som er igjen er avlangt som et sugerlr, derfor lengre sårside inni. Lykke til videre Takk for svar. Godt å høre at det e normalt. Da får jeg bare holde ut Hi Anonymous poster hash: 7cc66...7d3
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #4 Skrevet 18. september 2013 Min venninne som tok gastric sleeve i sommer sa at hun hadde vondt i 3 uker før det gikk over. Anonymous poster hash: 1ae58...4f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå