salt_fisk Skrevet 18. september 2013 #26 Skrevet 18. september 2013 (endret) Jeg er vannkvinne. Kan noen fortelle litt om min personlighet:-P Anonymous poster hash: 90dd4...5f4 Er ikke verre enn å gå inn på siden jeg linket til hos en annen...men men. Den typiske VANNMANN er spesiell, original og ikke lett å sette i en bås. Vannmannen er sosial, men fastholder sin rett til å være uavhengig og gjøre ting på sin måte. Vannmannen blir tiltrukket av alt som er annerledes, og er ofte forut for sin tid. Vannmannens oppfinnsomhet, intuisjon og skapende evner gjør dem lett til livets klovner og outsidere. Alle vannmannens venner beundrer enn vannmann for deres intelligens og styrke. Når man betrakter en Vannmann er det ofte ikke lett å avgjøre om de er underlige, vannvittige eller rett og slett geniale. Vannmannen er karakterisert som optimister med gå-på-mot, og tar ikke kritikk som noe personlig. Alle vannmenn har en sterk rettferdighetsfølelse. Nøkkelord: - Observerende - reflekterende - sosial - uavhengig - eksentrisk - distanserende - logisk - kunnskapssøkende. http://www.sol.no/horoskop/stjernetegn/vannmannen#1 Endret 18. september 2013 av Solidox
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #27 Skrevet 18. september 2013 Jeg er veldig Skorpion..... På godt og vondt hehe utdyp er du snill, kjæresten min er skorpion så vil bare høre om det er likheter. Anonymous poster hash: bcaee...f32
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #28 Skrevet 18. september 2013 Dette var gøyal lesing! Det er kjempe gøy å se hvor like mange av oss er! Når jeg tenker meg om, så er jeg åpen jeg også. Kanskje for åpen til tider. Er også gift med en vær HI Anonymous poster hash: 67939...30c
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #29 Skrevet 18. september 2013 Må ha med en skytte også Jeg er ganske typisk skytte, men en dæsj løve i ascendanten eller hva det nå enn heter... så mye ild i meg Kjennetegn for SkyttenSkytten er født: 23.11-21.12Den typiske SKYTTEN er selvsikker og rastløs.Skytten er jovial, har et positivt optimistisk sinn og er usedvanlig liberal og fordomsfri.Skytten er søkende og nysgjerrig. De tanker, ideer og innsikter som skytten samler opp, har man imidlertid et behov for å kommunisere ut.Ofte er Skyttene så opptatt av sine tanker og ideer, at de vil frelse verden med sin innsikt.Skytten frykter hverdagens rutiner. Skytten er søkende og nysgjerrig.Skytten føler seg fanget og rastløs hvis han arbeider med faste rutiner.Skytter har stort behov for å reise, og for å komme seg ut i Naturen.Nøkkelord- Fordomsfri- Åpen- Optimistisk- Liberal- glad i reiser- utfordringer. Anonymous poster hash: 866a6...9f4
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #30 Skrevet 19. september 2013 Steinbukk - Mystisk - Rolig, snill og omsorgsfull - Er ikke den som ler først og høyest, er ganske stille og kanskje litt tilbaketrukken (kan kanskje oppfattes som litt melankolsk selv om jeg egentlig er glad inni meg og smiler mye) - Treg til å starte med ting, men når jeg først kommer i gang jobber jeg helt ok - Tålmodig - Langsint - Filosofisk - Tenkende - Liker å være alene eller sammen med et fåtall personer - Er nok også litt anonym i store forsamlinger - Kan gjerne ha det rotete rundt meg uten at det gjør meg noe - Sover veeeeldig tungt og er helt klart et b-menneske Vet lite om steinbukker, dette er bare beskrivelse av meg. Anonymous poster hash: 4f764...ccc
mamma_bergen Skrevet 19. september 2013 #31 Skrevet 19. september 2013 Er tvillingene. Og som person er jeg: Utålmodig (heldigvis ikke når det gjelder barnet) Liker å ha det travelt, så jobben min er perfekt for meg Stresser litt for fort når jeg er alene Nysgjerrig av natur Kreativ og tenker alltid ut nye ideer, mange ting på en gang Innadvent ene dagen og utadvent andre dagen Skifter veldig i humør Blir sliten og deprimert av å være rundt mennesker jeg ikke liker Har mange venner, men liker best små samlinger Alltid på jakt etter noe Ubesluttsom (!!!!) Kverulerende Flink til å prate for meg Sosial Jovial Flink til å selge, meg selv til andre (ikke prostitusjon!!! så ikke missforstå) eller produkter jeg virkelig anbefaler Er en tenker Realistisk Flink til å tilpasse meg Snakkesalig Rastløs Nervøs Vet litt om alt men aldri masse om en eller to ting God fantasi Flink til å overtale Hjelpsom Både streng og ettergivende Flink til å bruke penger Rotete men liker å ha det ryddig Haha! Det der beskriver meg så og si på en prikk! Jeg er også tvilling her og.. Så kjekt! Trodde jeg faktisk var den eneste som var slik, ikke mange som er tvillingene i omgangskretsen min! :-p Mamma_Bergen, kanskje vi faktisk er tvillinger ;-) Fra samme by! :-) Kanskje det
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #32 Skrevet 19. september 2013 Jeg er vannkvinne. Kan noen fortelle litt om min personlighet:-P Anonymous poster hash: 90dd4...5f4 Er ikke verre enn å gå inn på siden jeg linket til hos en annen...men men. Den typiske VANNMANN er spesiell, original og ikke lett å sette i en bås. Vannmannen er sosial, men fastholder sin rett til å være uavhengig og gjøre ting på sin måte. Vannmannen blir tiltrukket av alt som er annerledes, og er ofte forut for sin tid. Vannmannens oppfinnsomhet, intuisjon og skapende evner gjør dem lett til livets klovner og outsidere. Alle vannmannens venner beundrer enn vannmann for deres intelligens og styrke. Når man betrakter en Vannmann er det ofte ikke lett å avgjøre om de er underlige, vannvittige eller rett og slett geniale. Vannmannen er karakterisert som optimister med gå-på-mot, og tar ikke kritikk som noe personlig. Alle vannmenn har en sterk rettferdighetsfølelse. Nøkkelord: - Observerende - reflekterende - sosial - uavhengig - eksentrisk - distanserende - logisk - kunnskapssøkende. http://www.sol.no/horoskop/stjernetegn/vannmannen#1 Alle vannmenn er litt eksentriske og sære på en sjarmerende måte . De viser kjærlighet og lidenskap mest mentalt, de er snille og gode venner, har mange ideer og store overtalelsesevner. Anonymous poster hash: 633c4...f8d
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #33 Skrevet 19. september 2013 Jeg er skorpion: -hissig -liker å ha kontroll -god til å få viljen min -god til å lese folk -jordnær -rolig på utsiden, men kan være kaos på innsiden -selvkritisk -ryddig -hjelpsom -effektiv -til å stole på Anonymous poster hash: b72bc...b6e
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #34 Skrevet 19. september 2013 Mitt stjernetegn er vannmann, og jeg kjenner meg fullstendig igjen i beskrivelsen av vannmannen. Har "blindtestet" meg noen ganger, der jeg kun har lest de ulike beskrivelsene og horoskopene, og jeg finner frem til vannmannen/meg selv uten noen form for tvil. Eneste er det noen limte inn over her, at vannmannen ikke tar kritikk personlig - DET gjør jeg, så der er en strek i regningen Jeg er en typisk outsider, samtidig som jeg er sosial og har mange venner. Er definitivt den sære i vennegjengen, og alt som er annerledes retter jeg øynene mot med en gang. Sta og påståelig passer meg på en prikk, og jeg elsker å være selvstendig. Trives alt for godt i mitt eget selskap, så jeg holder meg av og til unna folk, kun for å dyrke "ensomheten". Er kreativ (ideer popper opp i hodet hele tiden) og skolesmart, men opptrer som klumsete sosialt sett. Intelligent og reflektert, vil jeg kalle meg;)Er som regel positiv til alt man bør være positiv til, og er den første til å pushe andre oppover. Kjemper hardt for rettferdighet, og tar ofte den svakestes parti. Leste også en gang at vannmenn ikke går godt overens med andre vannmenn, og jeg har ikke en eneste venn eller venninne som er vannmann. Møter selvfølgelig andre vannmenn titt og ofte, men de blir ikke annet enn bekjente. Det mangler alltid noe for at vi skal holde kontakten med hverandre Anonymous poster hash: fb6fb...fcf
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #35 Skrevet 19. september 2013 Må ha med en skytte også Jeg er ganske typisk skytte, men en dæsj løve i ascendanten eller hva det nå enn heter... så mye ild i meg Kjennetegn for SkyttenSkytten er født: 23.11-21.12 Den typiske SKYTTEN er selvsikker og rastløs. Skytten er jovial, har et positivt optimistisk sinn og er usedvanlig liberal og fordomsfri. Skytten er søkende og nysgjerrig. De tanker, ideer og innsikter som skytten samler opp, har man imidlertid et behov for å kommunisere ut. Ofte er Skyttene så opptatt av sine tanker og ideer, at de vil frelse verden med sin innsikt. Skytten frykter hverdagens rutiner. Skytten er søkende og nysgjerrig. Skytten føler seg fanget og rastløs hvis han arbeider med faste rutiner. Skytter har stort behov for å reise, og for å komme seg ut i Naturen. Nøkkelord - Fordomsfri - Åpen - Optimistisk - Liberal - glad i reiser - utfordringer. Anonymous poster hash: 866a6...9f4 Dette stemmer bare delvis på jentene jeg kjenner som er skytter. Åpne og nysgjerrige er de, ganske morsomme og glade i å reise, men de blir også vel lett fornærmet og sure . Anonymous poster hash: 633c4...f8d
MammantilNurket Skrevet 19. september 2013 #36 Skrevet 19. september 2013 Tror ikke på astrologi. Jeg er INGEN friskus, men horoskopet er ikke enig: "Ingenting føles så godt for deg som å gå ut i villmarken sammen og bestige et fjell, sitte rundt leirbålet eller bare ligge under et tre og snakke om ting." HAHAHA!!
Anonym bruker Skrevet 19. september 2013 #37 Skrevet 19. september 2013 Mitt stjernetegn er vannmann, og jeg kjenner meg fullstendig igjen i beskrivelsen av vannmannen. Har "blindtestet" meg noen ganger, der jeg kun har lest de ulike beskrivelsene og horoskopene, og jeg finner frem til vannmannen/meg selv uten noen form for tvil. Eneste er det noen limte inn over her, at vannmannen ikke tar kritikk personlig - DET gjør jeg, så der er en strek i regningen ;)Jeg er en typisk outsider, samtidig som jeg er sosial og har mange venner. Er definitivt den sære i vennegjengen, og alt som er annerledes retter jeg øynene mot med en gang. Sta og påståelig passer meg på en prikk, og jeg elsker å være selvstendig. Trives alt for godt i mitt eget selskap, så jeg holder meg av og til unna folk, kun for å dyrke "ensomheten". Er kreativ (ideer popper opp i hodet hele tiden) og skolesmart, men opptrer som klumsete sosialt sett. Intelligent og reflektert, vil jeg kalle meg;)Er som regel positiv til alt man bør være positiv til, og er den første til å pushe andre oppover. Kjemper hardt for rettferdighet, og tar ofte den svakestes parti. Leste også en gang at vannmenn ikke går godt overens med andre vannmenn, og jeg har ikke en eneste venn eller venninne som er vannmann. Møter selvfølgelig andre vannmenn titt og ofte, men de blir ikke annet enn bekjente. Det mangler alltid noe for at vi skal holde kontakten med hverandre Anonymous poster hash: fb6fb...fcf Her er veldig vannmann. Og jeg er gift med en vannmann, tenk det. Fungerer utmerket. Søsteren er også vannmann og vi har et nært og dypt vennskap. Anonymous poster hash: 3aa2d...22b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå