Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #1 Skrevet 18. september 2013 Hvilket stjernetegn har du, og hvordan er du som person? Jeg er løve. Jeg er sånn som person: - Sta - Impulsiv - Ting må helst skje fort - Rastløs - Snill - Tror det beste om folk, til det mosatte er bevist( det er jo ikke alle som er snille..) - Elsker å reise, om vil aldri hjem. Selv om vi har nybygd hus.. Hihi.. - Har tempramang, og kan bli veldig sint. Men er aldri langsur. Det går fort over! - Er litt lat - Elsker å sove - Bruker opp lønningen ila 1-2-3 dager. (Greit å være gift da.. hihi..) - Tenke ofte koffert..... - Har støv på hjernen - Er et nattmenneske (lakenskrekk) - Husker alltid drømmene mine - Liker dårlig folk som kjører under fartsgrensen - Har god fantasti - Elegant - Er til tider litt sjenert. Var mye mer sjenert når jeg var yngre Det er alt jeg kommer på nå. Skal tilføye om det er noe mer jeg kommer på! Hva med deg? HI Anonymous poster hash: 67939...30c
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #2 Skrevet 18. september 2013 Er vekt Kreativ og rotete Anonymous poster hash: 4184a...2b2
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #3 Skrevet 18. september 2013 Jomfru, med mange planeter i vekten. Analytisk, intelligent, snill, litt nevrotisk og usikker i blant, flink til å ta vare på andre at andre men ikke alltid like flink til å ta vare på meg selv, både arbeidsom og litt lat, og kreativ og rotete . Anonymous poster hash: 633c4...f8d
salt_fisk Skrevet 18. september 2013 #4 Skrevet 18. september 2013 Er tvillingene. Og som person er jeg:Utålmodig (heldigvis ikke når det gjelder barnet) Liker å ha det travelt, så jobben min er perfekt for megStresser litt for fort når jeg er alene Nysgjerrig av natur Kreativ og tenker alltid ut nye ideer, mange ting på en gangInnadvent ene dagen og utadvent andre dagenSkifter veldig i humørBlir sliten og deprimert av å være rundt mennesker jeg ikke likerHar mange venner, men liker best små samlinger Alltid på jakt etter noeUbesluttsom (!!!!) KverulerendeFlink til å prate for megSosial JovialFlink til å selge, meg selv til andre (ikke prostitusjon!!! så ikke missforstå) eller produkter jeg virkelig anbefaler Er en tenkerRealistiskFlink til å tilpasse megSnakkesalig RastløsNervøsVet litt om alt men aldri masse om en eller to tingGod fantasiFlink til å overtaleHjelpsom Både streng og ettergivendeFlink til å bruke pengerRotete men liker å ha det ryddig
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #5 Skrevet 18. september 2013 Kreps: Snill og omtenksom Arbeidsom Flittig Kan være kranglete, går vel under sta. Familiekjær/hjemmekjær Forelsket Utadvent men samtidig sjenert. Redd for å ikke bli akseptert 50/50 tålmodig/utålmodig. Spent på flere sommerbarn Anonymous poster hash: 7bdcd...8fb
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 18. september 2013 #6 Skrevet 18. september 2013 Jeg er steinbukk. Jeg er rolig og jordnær Snill og blid Lite kreativ Glad i det trygge og vante Tålmodig Får sjelden panikk Når jeg leser om steinbukker ser jeg at jeg er en ganske typisk. Jordnær og litt kjedelig, selv om jeg ikke er kjedelig å være sammen med.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #7 Skrevet 18. september 2013 Jeg er VELDIG kreps!! Fikk laget ett personlig horoskop engang, og det passet på en prikk. Skremmende å lese om seg selv! Anonymous poster hash: 3ca9f...f2f
Oslomama Skrevet 18. september 2013 #8 Skrevet 18. september 2013 Den typiske JOMFRU er systematisk, setter pris på orden og grundighet. De er derfor særlig egnet til oppgaver, som de fleste andre tegn unngår.Jomfruen finner stor glede i å ha orden på ting, og bidrar gjerne til å holde orden på andres rot.Jomfruen har en sterk ansvarsfølelse og er stolte over eget arbeid samt over sin dyktighet, effektivitet og metodiske innstilling. Når det gjelder å skille det vesentlige fra det uvesentlige er Jomfruen er mester.Det som derimot er litt vanskelig for dem, er å finne meningsfulle sammenhenger i alt de gjør. Jomfruer er unike med å gi sin elsker eller partner samme oppmerksomhet som de gir arbeidet. - Presis- systematisk- kritisk- hjelpsom- orden- grundighet- solid- pålitelig- realistisk Føler det passer meg til punkt og prikke. Både det positive og det negative
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #9 Skrevet 18. september 2013 Er VELDIG fiskene - på godt og vondt.. Kreativ, fantasifull, veldig fjern og drømmende.. Anonymous poster hash: 95759...de4
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 18. september 2013 #10 Skrevet 18. september 2013 Veldig kreps her også
mamma_bergen Skrevet 18. september 2013 #11 Skrevet 18. september 2013 Er tvillingene. Og som person er jeg: Utålmodig (heldigvis ikke når det gjelder barnet) Liker å ha det travelt, så jobben min er perfekt for meg Stresser litt for fort når jeg er alene Nysgjerrig av natur Kreativ og tenker alltid ut nye ideer, mange ting på en gang Innadvent ene dagen og utadvent andre dagen Skifter veldig i humør Blir sliten og deprimert av å være rundt mennesker jeg ikke liker Har mange venner, men liker best små samlinger Alltid på jakt etter noe Ubesluttsom (!!!!) Kverulerende Flink til å prate for meg Sosial Jovial Flink til å selge, meg selv til andre (ikke prostitusjon!!! så ikke missforstå) eller produkter jeg virkelig anbefaler Er en tenker Realistisk Flink til å tilpasse meg Snakkesalig Rastløs Nervøs Vet litt om alt men aldri masse om en eller to ting God fantasi Flink til å overtale Hjelpsom Både streng og ettergivende Flink til å bruke penger Rotete men liker å ha det ryddig Haha! Det der beskriver meg så og si på en prikk! Jeg er også tvilling
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #12 Skrevet 18. september 2013 Vannmann her! Anonymous poster hash: 10cca...41e
Lille- MO Skrevet 18. september 2013 #13 Skrevet 18. september 2013 Er tvillingene. Og som person er jeg: Utålmodig (heldigvis ikke når det gjelder barnet) Liker å ha det travelt, så jobben min er perfekt for meg Stresser litt for fort når jeg er alene Nysgjerrig av natur Kreativ og tenker alltid ut nye ideer, mange ting på en gang Innadvent ene dagen og utadvent andre dagen Skifter veldig i humør Blir sliten og deprimert av å være rundt mennesker jeg ikke liker Har mange venner, men liker best små samlinger Alltid på jakt etter noe Ubesluttsom (!!!!) Kverulerende Flink til å prate for meg Sosial Jovial Flink til å selge, meg selv til andre (ikke prostitusjon!!! så ikke missforstå) eller produkter jeg virkelig anbefaler Er en tenker Realistisk Flink til å tilpasse meg Snakkesalig Rastløs Nervøs Vet litt om alt men aldri masse om en eller to ting God fantasi Flink til å overtale Hjelpsom Både streng og ettergivende Flink til å bruke penger Rotete men liker å ha det ryddig Haha! Det der beskriver meg så og si på en prikk! Jeg er også tvilling her og..
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #14 Skrevet 18. september 2013 Er tvillingene. Og som person er jeg: Utålmodig (heldigvis ikke når det gjelder barnet) Liker å ha det travelt, så jobben min er perfekt for meg Stresser litt for fort når jeg er alene Nysgjerrig av natur Kreativ og tenker alltid ut nye ideer, mange ting på en gang Innadvent ene dagen og utadvent andre dagen Skifter veldig i humør Blir sliten og deprimert av å være rundt mennesker jeg ikke liker Har mange venner, men liker best små samlinger Alltid på jakt etter noe Ubesluttsom (!!!!) Kverulerende Flink til å prate for meg Sosial Jovial Flink til å selge, meg selv til andre (ikke prostitusjon!!! så ikke missforstå) eller produkter jeg virkelig anbefaler Er en tenker Realistisk Flink til å tilpasse meg Snakkesalig Rastløs Nervøs Vet litt om alt men aldri masse om en eller to ting God fantasi Flink til å overtale Hjelpsom Både streng og ettergivende Flink til å bruke penger Rotete men liker å ha det ryddig Kjenner meg igjen her, er også tvilling!! Anonymous poster hash: b5654...745
salt_fisk Skrevet 18. september 2013 #16 Skrevet 18. september 2013 Er tvillingene. Og som person er jeg: Utålmodig (heldigvis ikke når det gjelder barnet) Liker å ha det travelt, så jobben min er perfekt for meg Stresser litt for fort når jeg er alene Nysgjerrig av natur Kreativ og tenker alltid ut nye ideer, mange ting på en gang Innadvent ene dagen og utadvent andre dagen Skifter veldig i humør Blir sliten og deprimert av å være rundt mennesker jeg ikke liker Har mange venner, men liker best små samlinger Alltid på jakt etter noe Ubesluttsom (!!!!) Kverulerende Flink til å prate for meg Sosial Jovial Flink til å selge, meg selv til andre (ikke prostitusjon!!! så ikke missforstå) eller produkter jeg virkelig anbefaler Er en tenker Realistisk Flink til å tilpasse meg Snakkesalig Rastløs Nervøs Vet litt om alt men aldri masse om en eller to ting God fantasi Flink til å overtale Hjelpsom Både streng og ettergivende Flink til å bruke penger Rotete men liker å ha det ryddig Haha! Det der beskriver meg så og si på en prikk! Jeg er også tvilling her og.. Så kjekt! Trodde jeg faktisk var den eneste som var slik, ikke mange som er tvillingene i omgangskretsen min! :-p Mamma_Bergen, kanskje vi faktisk er tvillinger ;-) Fra samme by! :-)
salt_fisk Skrevet 18. september 2013 #17 Skrevet 18. september 2013 Hva kjennetegner tyren da? Kjennetegn for Tyren: Tyren er jordnær og driver ikke med luftige tanker, men tenker og arbeider med jordnære ting, for å oppnå konkrete resultater. De har et naturlig anlegg for å organisere, systematisere og lede. Tyren har det best i sikre omgivelser og dette slår igjennom i deres følelsesliv, hvor de trenger dybde og trofasthet. Tyren er tålmodig og lar andre mennesker være i fred, hvis de lar ham være i fred. Tyren er et sensuelt tegn, og den typiske tyr har foruten et stort seksuelt behov, også behov for nytelse i forhold til sitt hjem, sine møbler og sin mat. Tyren er sans for form og fysisk skjønnhet. Nøkkelord: - Jordnær - tålmodig - rolig - pålitelig - konservativ - reservert - praktisk - sensuell. Tatt fra http://www.sol.no/horoskop/stjernetegn/tyren :-)
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #18 Skrevet 18. september 2013 Kjenner meg veldig igjen i hvordan du beskriver deg selv HI!! Er skytte Anonymous poster hash: b09b2...fd2
Guttaboys Skrevet 18. september 2013 #19 Skrevet 18. september 2013 Er tvillingene. Og som person er jeg: Utålmodig (heldigvis ikke når det gjelder barnet) Liker å ha det travelt, så jobben min er perfekt for meg Stresser litt for fort når jeg er alene Nysgjerrig av natur Kreativ og tenker alltid ut nye ideer, mange ting på en gang Innadvent ene dagen og utadvent andre dagen Skifter veldig i humør Blir sliten og deprimert av å være rundt mennesker jeg ikke liker Har mange venner, men liker best små samlinger Alltid på jakt etter noe Ubesluttsom (!!!!) Kverulerende Flink til å prate for meg Sosial Jovial Flink til å selge, meg selv til andre (ikke prostitusjon!!! så ikke missforstå) eller produkter jeg virkelig anbefaler Er en tenker Realistisk Flink til å tilpasse meg Snakkesalig Rastløs Nervøs Vet litt om alt men aldri masse om en eller to ting God fantasi Flink til å overtale Hjelpsom Både streng og ettergivende Flink til å bruke penger Rotete men liker å ha det ryddig Jepp! Det er meg! Er også tvilling:) det var bare to ting som ikke stemte med meg: -jeg er lite kreativ. Skremmende lite, faktisk. -jeg er alltid utadvendt, sjelden innadvendt Det som passet best: jeg ER rotete, men elsker å ha det ryddig;)
rytme Skrevet 18. september 2013 #20 Skrevet 18. september 2013 jeg er fisk. jeg - er veldig hjemmekjær - er flink teoretisk - er egentlig ikke så grusom praktisk, men har utrolig dårlig selvtillit på praktiske gjøremål - er utrolig glad i søtsaker - liker å finne på historier (skriver litt, feks små fortellinger, dikt, sanger e.l.) - er klossete (klarer ikke styre armer og bein samtidig) - er litt rask med å sette andre "i boks" inni hodet, men gir alle alltid en sjanse likevel. (har blitt overrasket såå mange ganger) - elsker å drømme meg bort i bøker (kan lese i timesvis) - blir oppfattet som sprudlende glad av de fleste (men er egentlig følsom, og griner en del, men bare de aller nærmeste vet det) jeg vet ikke om dette passer til fisken, for jeg kan ingenting om stjernetegn!!!
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #21 Skrevet 18. september 2013 Jeg er vannkvinne. Kan noen fortelle litt om min personlighet:-P Anonymous poster hash: 90dd4...5f4
KnertenBlirStorebror <3 Skrevet 18. september 2013 #22 Skrevet 18. september 2013 Er tvillingene. Og som person er jeg: Utålmodig (heldigvis ikke når det gjelder barnet) Liker å ha det travelt, så jobben min er perfekt for meg Stresser litt for fort når jeg er alene Nysgjerrig av natur Kreativ og tenker alltid ut nye ideer, mange ting på en gang Innadvent ene dagen og utadvent andre dagen Skifter veldig i humør Blir sliten og deprimert av å være rundt mennesker jeg ikke liker Har mange venner, men liker best små samlinger Alltid på jakt etter noe Ubesluttsom (!!!!) Kverulerende Flink til å prate for meg Sosial Jovial Flink til å selge, meg selv til andre (ikke prostitusjon!!! så ikke missforstå) eller produkter jeg virkelig anbefaler Er en tenker Realistisk Flink til å tilpasse meg Snakkesalig Rastløs Nervøs Vet litt om alt men aldri masse om en eller to ting God fantasi Flink til å overtale Hjelpsom Både streng og ettergivende Flink til å bruke penger Rotete men liker å ha det ryddig Haha! Det der beskriver meg så og si på en prikk! Jeg er også tvilling her og.. Så kjekt! Trodde jeg faktisk var den eneste som var slik, ikke mange som er tvillingene i omgangskretsen min! :-p Mamma_Bergen, kanskje vi faktisk er tvillinger ;-) Fra samme by! :-) Tvilling jeg også fra samme by og den beskrivelsen var som å lese meg selv!!
Gidder ikke! Skrevet 18. september 2013 #23 Skrevet 18. september 2013 Jeg er vær og kjenner meg mye igjen det du skriver også, løve -HI Har kanskje noe med at vi er ildtegn å gjøre? Tenker også på deg som er skytte
Englenemine Skrevet 18. september 2013 #24 Skrevet 18. september 2013 Jeg er veldig Skorpion..... På godt og vondt hehe
Magia Skrevet 18. september 2013 #25 Skrevet 18. september 2013 Jeg er løve. Ganske typisk har jeg skjønt, da mange har gjetta at jeg er løve Jeg er: - sta - åpen - elsker å få oppmerksomhet (men ikke alltid og ikke for alle ting, liker best å bli beundret for mitt indre ) - noen ganger brautende - som regel utadvendt - svevende - lidenskapelig - følelsesmenneske - litt lat - elsker å sove - liker å krangle høylydt (noe jeg dessverre ikke får utløp for hjemme...) - liker alt som gir meg lidenskapelige, store følelser - lojal - hater status quo, liker at ting er i forandring så jeg føler at jeg lever - man kødder ikke med meg! Hehe Er sammen med min rake motsetning på mange måter, nemlig en tyr som er nøyaktig sånn som tyren ble beskrevet i et innlegg over (klipt og limt).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå