Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #1 Skrevet 17. september 2013 Noen som vet ca prisforskjellene der? Er det egentlig noe særlig dyrere hos en slakter enn i butikk? Feks for en kjøttdeig eller noen kotelettskiver. Anonymous poster hash: fae1f...03c
monson Skrevet 17. september 2013 #2 Skrevet 17. september 2013 Det er noe forskjell ja. Men, jeg syns ikke det er mye dyrere, ogsaa faar du jo akkurat saa mye som man onsker og trenger
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #3 Skrevet 17. september 2013 Det er noe forskjell ja. Men, jeg syns ikke det er mye dyrere, ogsaa faar du jo akkurat saa mye som man onsker og trenger Om det ikke er så aller stor forskjell så er det vel verdt det. Har vært på ferie nå, og der fikk jeg servert masse forskjellig kjøtt fra slakteren, var jo så utrolig godt! Nå er jeg kommet hjem igjen til butikk-kjøttet, nedtur. Skal ta å sjekke opp i det om det er et bra sted her i Bergen med bra kjøtt :-))) Anonymous poster hash: fae1f...03c
Fae Skrevet 17. september 2013 #4 Skrevet 17. september 2013 Den på danmarksplass var god før ihvertfall. Vet ikke nå, men verdt å sjekke.
Monajenten Skrevet 17. september 2013 #5 Skrevet 17. september 2013 Den på danmarksplass var god før ihvertfall. Vet ikke nå, men verdt å sjekke. Solheim kjøtt du tenker på? Tror den er bra enda Ligger også en på bystasjonen.
monson Skrevet 17. september 2013 #6 Skrevet 17. september 2013 Enkelte bunnprisbutikker har ogsaa, og der er det ikke saerlig stor prisforskjell. (Det er forsaavidt der jeg kjoper naa) Jeg, kjoper baade fisk og kjott der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå