Gå til innhold

Inspirert: barn og alkohol ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå må jeg bare få spørre her ...

Tirsdager er sushikveld hos oss. Siden Nurket og jeg skal reise bort noen dager og besøke familie tenkte Kjæresten&jeg å kose oss litt ekstra i kveld.

Vi tente masse stearinlys, satte på fin musikk, åpnet en cava og nøt maten+hverandres selskap. Nurket sov i kurven sin ved siden av oss.

Han får MME på kveld og natt, og alkoholen (2 glass) er ute av kroppen min med god margin til frokosten hans i morgen tidlig.

Etter å ha lest tråden om de som fikk kjeft av nabodamen etter spillkveld med vin lurer jeg på følgende:

Er dette å regne som "god latin" eller er det i grenseland?? Jeg vil ikke påstå at dette er å regne som omsorgssvikt.

Vi har ikke bil, ingen av oss har lappen (bodd midt i byen i alle år - bor nå på landet).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt greit syns jeg :)

Jeg og mannen deler gjerne en flaske vin en fredagskveld og det er helt normalt i vår omgangskrets.

Var litt kjapp på knappen med svar nr 1.

Skrevet

Helt greit syns jeg :)

Jeg og mannen deler gjerne en flaske vin en fredagskveld og det er helt normalt i vår omgangskrets.

Var litt kjapp på knappen med svar nr 1.

Godt å høre :)

Skrevet

Jeg mener ikke det er omsorgssvikt. Jeg tror ikke barn tar skade av det. Mange merker det kanskje ikke, men kanskje enkelte blir engstelige?

Men om det blir en vane hver kveld for eks. er det ting man bør tenke på, etter min mening.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...