Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #1 Skrevet 17. september 2013 Vær så snill å si at noe har opplevd noe lignende... Tidligere i dag da jeg var på do (og gjorde nummer to, hehe), kom det blod på papiret, og det drøyp noen dråper i vannet. Etterpå var det bom stille, tørket meg jo femti gang for å være sikker... Nå i kveld kom det plutselig ganske mye brunt utflod. Kan dette være et sprukket blodkar?? Blir utrolig glad for svar. Er ikke lenge siden jeg mistet i uke 8, men den utartet seg på en helt annen måte.. Anonymous poster hash: 74014...abd
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #2 Skrevet 17. september 2013 Dytt Anonymous poster hash: 74014...abd
Gjest Anonymbruker85 Skrevet 17. september 2013 #3 Skrevet 17. september 2013 (endret) er vel bedre og ringe legevakten erller føden og få en ultralyd,ingen her inne er leger,men jeg blødde en del i uke 5.8 og 17,men alle gangene var det ingen fare med babyen,men bedre og sjekke en gang for mye enn en gang for lite Endret 17. september 2013 av Anonymbruker85
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #4 Skrevet 17. september 2013 Enig i at du sikkert burde kontakte lege, men for å berolige litt kan jeg fortelle at jeg blødde i uke 13, 15, 16 og 17. Ca 1-2 ganger de nevnte ukene. Stort sett brunaktig utflod på papiret da jeg var på do. Ikke veldig lite heller, også med litt klumper. Ble livredd hver gang. Hadde også en rødere friskere blødning, i uke 16 tror jeg, men det var ganske tynt eller blandet ut med utflod. Men helt rødt. Første gangen fikk jeg det etter trening, ble redd for å trene etter det faktisk. Men har vist seg i ettertid at det bare var blodkar. Snart termin og alt virker i skjønneste orden med babyen i magen. Men klart det kom endel tårer de ukene det stod på. Kjøpte meg doppler som jeg lyttet med hver gang jeg så blod, fikk tilogmed kjæresten til å komme på jobb med doppleren en gang. Det og samtaler/ sjekk hos lege beroliget meg. LYKKE TIL, håper det er like uskyldig hos deg Anonymous poster hash: 4bc54...a40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå