Gå til innhold

Doppler - for en oppfinnelse!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er sååååå glad og lykkelig. Hørte babyens hjertelyd i dag (er i uke 10+2) med Angelsounds. Genial oppfinnelse for oss som er over gjennomsnittet bekymret. Verdens fineste lyd <3

Anonymous poster hash: fb2c5...93a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

www.angelsounds.no

Ville være helt sikker på å få ekte vare, ikke kopi (venninnen min fikk det via Ebay)

Også fikk jeg den allerede dagen etter at jeg bestilte, så de er kjappe på levering.

Skrevet

Helt enig, dette er det beste:) føler jeg endelig kan nyte svangerskapet og slippe å bare bekymre meg:) er bare 8+3 dager men har hørt hjertet noen dager allerede (og ja, jeg er sikker på at det er babyens hjerte:))

Skrevet

Måtte bestille nå jeg også, var jo ikke så dyrt som jeg trodde! Har bare sett den med display før jeg, og det trenger jeg jo strengt tatt ikke!

Men jeg bestilte den mini'n, flere som har den? Hva er liksom forskjellen? Eneste jeg så er at det ikke følger med headset...

Skrevet

Måtte bestille nå jeg også, var jo ikke så dyrt som jeg trodde! Har bare sett den med display før jeg, og det trenger jeg jo strengt tatt ikke!

Men jeg bestilte den mini'n, flere som har den? Hva er liksom forskjellen? Eneste jeg så er at det ikke følger med headset...

Har også mini doppleren. Er med høretelefoner der også, bare sånne små.

Skrevet

Jeg vet!! :D

Jeg hadde rotet vekk min AngelSound og har lett sporadisk i et par uker her hjemme og endelig fant jeg den i stad. Og jeg var også så heldig å få høre hjertelyden :wub:

9+6 i dag.

Skrevet

Ble nesten litt skuffa da jeg sjekka posten i ettermiddag:( ingen angelsound!

Jeg som hadde håpa jeg kunne pusle med den i kveld:(

Skrevet

ikke bruk den for ofte da, da kan babyen bli stressa :) Jeg fikk "heldigvis" sjekket meg ofte hos jordmor, siden jeg hadde alvorlig sf, så hørte hjertelyden titt og ofte ;) Men hadde ikke behov for å lete etter den hjemme og kanskje blitt stresset hvis jeg ikke fant den. 

Anonymous poster hash: aa03f...9db
Skrevet

Da kommer den helt sikkert i morgen! 

Skrevet

Da kommer den helt sikkert i morgen!

Håper det!:) står 1-3 virkedager, men siden ei over skrev at ho fikk den dagen etter ble jo jeg litt ekstra utålmodig:)

Skrevet

Jeg bestilte på dagen i går og fikk i dag :P 

Menneh, hvor putter man den egentlig? Er jo bare 7 uker på vei så er vel liten sjans for å høre noe enda kanskje...

Skrevet

Jeg bestilte på dagen i går og fikk i dag :P

Menneh, hvor putter man den egentlig? Er jo bare 7 uker på vei så er vel liten sjans for å høre noe enda kanskje...

Hrmf. jeg bestilte halv ni om morgenen i går :( Er 10 uker i dag så er jo et lite håp. 7 uker er nok kanskje litt tidlig, men er vel en liten mulighet fra uke 8-9? :)

Skrevet

Nettopp bestilt jeg også!:) morro :)

Skrevet

Enda ikke kommet:( er så spent!

Dere som har fått, fikk dere den i postkassa? Eller måtte dere på postkontor?

Skrevet

Enda ikke kommet:( er så spent!

Dere som har fått, fikk dere den i postkassa? Eller måtte dere på postkontor?

Jeg fikk den rett i postkassen. Dersom du har smal postkasse går den kanskje ikke oppi og må innom postkontoret?

Skrevet

Bestilte min i går, fant den i postkassa mi i dag :) og fant hjertelyden,- SÅ DEILIG! <3 forelska følelse.....:)))))

Skrevet

Fikk den i går, men fant bare min hjertelyd flere steder på magen:( litt synd det ikke var noe display der hjertelyden sto, men telte meg frem og hadde 14 på 10 sec, blir ca 80-90 det. Prøver igjen til uka:)

Skrevet

Fikk den i går, men fant bare min hjertelyd flere steder på magen:( litt synd det ikke var noe display der hjertelyden sto, men telte meg frem og hadde 14 på 10 sec, blir ca 80-90 det. Prøver igjen til uka:)

Den var ikke enkel å finne :) lykke til neste gang :)

Skrevet

Det blir mye enklere når man kommer lenger ut i svangerskapet!

Skrevet

Det blir mye enklere når man kommer lenger ut i svangerskapet!

Takk :) Er 10+2 i dag så rundt uke 11 blir nok bedre :)

Skrevet

Den var ikke enkel å finne på meg...Er 12+0 i dag, men måtte leite lenge. Tror jeg fant den tilslutt, nesten helt nede ved symfysen. Det dunket litt raskere enn mitt hjerte, så regner med det var babyen sitt. Det var litt vanskelig å telle, men tror jeg kom til ca 100 på 60 sek.

Skrevet

Den var ikke enkel å finne på meg...Er 12+0 i dag, men måtte leite lenge. Tror jeg fant den tilslutt, nesten helt nede ved symfysen. Det dunket litt raskere enn mitt hjerte, så regner med det var babyen sitt. Det var litt vanskelig å telle, men tror jeg kom til ca 100 på 60 sek.

Babyen har litt mer enn 100, 100 kan være din egen.. 

Fra ca 120 og oppover er babyens.. Og så tidlig vil den ligge på rundt 160 uansett..

Skjønner ikke hvordan dere tør å bruke doppler når dere ikke vet langtidseffekten av denne. 

Skjer det noe galt er det ingenting hverken dere, doppleren eller legen deres kan gjøre noe med uansett..  Det er naturen som ordner opp..

Anonymous poster hash: f8a5c...d11

Skrevet

Noen som vet hvordan man får overført lyden fra doppleren over på pc/ mobil? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...