Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #1 Skrevet 17. september 2013 Jeg vil gjerne ha deres synspunkter i en sak jeg lurer på! Har selv en datter fra et tidligere forhold, det ble slutt for 4 år siden og jeg er nå i et nytt forhold og samboer. Verdens flotteste mann på alle måter, har aldri hatt det så bra med noen! For en liten stund tilbake, så tok han opp dette med barn. Han spurte meg direkte om jeg ville ha flere, noe jeg svarte ja på. Det jeg derimot ikke fikk meg til å si, er at jeg ikke vil vente for lenge. Jeg er straks 30 og har et barn på 7. Er veldig glad for at jeg ble mamma såpass tidlig, og hadde ærlig talt håpet å slippe å bli gravid når jeg er langt over 30. Mye pga egen alder og pga aldersforskjellen som da blir mellom søsken, med tanke på barnet jeg har fra før av. (Jeg VET at man ikke kan bestemme når man blir gravid eller om, sånt kan ikke planlegges. Jeg er klar over, at mange synes det er kjempegreit å få barn helt opp i 30/40+ og jeg prøver overhodet ikke rakke ned på noen, bare så det er sagt. I håp om å slippe slike motsvar. Jeg prøver bare å legge frem ting slik jeg selv føler det) Samboer er 3 år yngre enn meg og har ingen barn fra før av. Han har da sagt, at han ikke vil leve et liv uten opplevelsen og gleden ved å kunne få et eget barn. Han er kjempeflink med barnet mitt, helt fantastisk egentlig og det er ingen tvil om at han er en barnekjær mann. Samtidig så sier han at, hvis jeg feks skulle ha blitt gravid nå, så tar han det som det kommer, men han vil helst at vi skal kjøpe et hus sammen først. (Sikkert for å føle at vi står sterkere og da får større plass) Og han er da yngre enn meg, og mann..har ingen barn og derfor tar han sikkert litt lettere på ting. Jeg regner med at kvinner og menn tenker litt forskjellig der. Hva tror dere han tenker? At han vil vente i et par år til, eller at det er greit nå? Burde jeg fortelle han at jeg ikke vil drøye for lenge? (har på en måte forsøkt å hinte litt, men det er jo ikke holdbart) Jeg trenger synspunkter! Sorry rotete innlegg! Anonymous poster hash: bbc0a...5e7
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #3 Skrevet 17. september 2013 Kjøp hus sammen da vel Og ta det derfra Anonymous poster hash: 6ad2d...d8b
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #4 Skrevet 17. september 2013 Vær ærlig med ham, først og fremst. Få fingeren ut, kjøp hus. Anonymous poster hash: e65a1...985
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #5 Skrevet 17. september 2013 snakk rett fra levra!! han kan jo ikke skjønne hva du tenker uten at du sier det til han! Anonymous poster hash: 22ca3...cbc
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #6 Skrevet 17. september 2013 Spør du oss om du skal spørre samboeren din om han vil ha barn nå eller om han vil vente? Vi kan umulig vite hva han vil, noen menn vil ha barn tidlig i tjueårene og noen vil aldri ha. Du må nok bare spørre han selv. Og seriøst, hvis dere har et så bra forhold at du vurderer å få barn med ham burde det ikke være nødvendig å spørre oss om du skal spørre han... Anonymous poster hash: 7f721...719
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #7 Skrevet 17. september 2013 Jeg vil bare ikke at det skal fremstå som at jeg maser på han! Anonymous poster hash: bbc0a...5e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå