Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #1 Skrevet 17. september 2013 Hvordan synes dere det er å bare se barnet 3-4 timer hver dag? Jeg gruer meg til å begynne å jobbe. Klarer ikke tanken på å bare se barnet fra ca 16.30 til ca 19.00. Sukk! Takk gud for helg! Anonymous poster hash: a4880...759
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #2 Skrevet 17. september 2013 Jeg hater det, men samtidig må det bare være slik siden vi trenger pengene. Anonymous poster hash: 7816b...423
Madolyn Skrevet 17. september 2013 #3 Skrevet 17. september 2013 Går fint det Jobber deltid, så får jeg litt ekstra tid med ungene i uka også. Trangere økonomisk, men det er det vel verdt. Småbarnstida kommer aldri tilbake (og takk for det, *gjeesp*).
me_87 Skrevet 17. september 2013 #4 Skrevet 17. september 2013 Jeg ser han bare 2,5 time hver dag å jeg syns det er helt forferdelig! Har konstant dårlig samvitighet :S Har tenkt mye på å ta han ut fra barnehagen,men jeg må nesten fullføre skolen for å kunne forsørge meg selv.
☆☆☆ Skrevet 17. september 2013 #5 Skrevet 17. september 2013 Ser ho frå 15.15-19 (dei dagane eg ikkje er på jobb pga sjukemelding ser eg henne 14.30-19, på seinvaktdagar ca 8-14) Med fare for å høyrest heilt grusom ut, det går heilt fint Jobba 100% frå ho var 9.5 mnd og har sjølvsagt sakna ho litt når eg er på jobb, men har ikkje akkurat inntrykk av at det har vore problem andre vegen. Ho kosa seg saman med pappaen i 3 mnd, deretter besteforeldre og no i barnehagen. Men eg er mindre villig til å låne henne bort på ettermiddag/helg enn då eg var i permisjon. Tida saman er dyrebar.
Nettie+jentungen Skrevet 17. september 2013 #6 Skrevet 17. september 2013 Jeg syns det går greit, skulle gjerne hatt litt mer tid, men går ikke rundt med dårlig samvittighet.. Slutter kl 14 minst en gang i uka, så får en god del timer med henne da
Gjest Sekretøsa Skrevet 17. september 2013 #7 Skrevet 17. september 2013 Det er grusomt, og jeg gruer meg allerede til å komme tilbake på jobb i mars. Vurderer å jobbe redusert
Honningmelon Skrevet 17. september 2013 #8 Skrevet 17. september 2013 Det problemet slipper jeg heldigvis. Jobber deltid og har mye tid sammen med barna.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #9 Skrevet 17. september 2013 Her står ungene opp klokken seks, blir levert i barnehagen klokken 9, så da har vi allerede hatt 3 timer sammen Hentes klokken halv fire og legger seg klokken 19-19.30. Helgene har vi jo også sammen. Det er nå engang sånn det er, for de aller fleste, og som regel går det helt greit. De gangene jeg synes det er skikkelig fælt er når de er litt forkjølet og småpjusk, ikke syke så de må være hjemme, men likevel såpass at jeg kunne ønske jeg kunne ha de hjemme og kose med dem isteden for å levere de i barnehagen og selv gå på jobb... Anonymous poster hash: c8f24...c06
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå