Gå til innhold

Far treffer ikke barnet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen er det hele 3.år siden han møtte sitt eget barn... 

Er det noe unnskyldning for å ikke treffe sitt eget barn, etter tre år??

Anonymous poster hash: dfdb9...f37
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har sikkert mange unnskyldninger... De er sikkert ikke gode noen av dem. Dersom det er så lite viktig for ham, er han jo heller ikke verdt de tankene. Finn en god erstatning, en venn, onkel eller noe som kan fungere som en slags erstatter i noen settinger.

Skrevet

Ja, men nå som det er gått tre år, forstår ikke jeg noen ting... Er i litt sjokk bare! Beklager! 

Skrevet

Mitt barn er snart 8, det har ikke fått bf til å bry seg noe mer av den grunn.. Finn en erstatning

Anonymous poster hash: cddfe...a18
Skrevet

Mitt barn er snart 8, det har ikke fått bf til å bry seg noe mer av den grunn.. Finn en erstatning

Oj, såpass... Men synes det bare er veldig sårt. Trist, å tenke på. Jeg forstår ikke hvorfor enkelte mennesker ikke treffer barna sine... 

Skrevet

Han har sikkert mange unnskyldninger... De er sikkert ikke gode noen av dem. Dersom det er så lite viktig for ham, er han jo heller ikke verdt de tankene. Finn en god erstatning, en venn, onkel eller noe som kan fungere som en slags erstatter i noen settinger.

Ja, men synes ikke det er så lett... Har litt problemer med å stole på noen, er redd barnet skal bli sviktet, hvis du forstår... Vet ikke, men er bare et veldig sårt og vanskelig tema. 

Skrevet

Det kan du si, vet sannelig ikke jeg heller.. Jeg har virkelig prøvd å få til noe samvær , men det har vært håpløst.. Kan ikke forstå at noen ikke vil ha kontakt med sitt eget barn... Var hardt i starten, men det har gått seg til, vi har det egentlig veldig fint uten bf.. Min kjæreste fungerer som en farsperson for barnet :)

Skrevet

Faren til mannen min har aldri stilt opp, han stakk av da mannen min var baby. Mannen min måtte vokse opp i trange kår og pappaen sendte aldri så mye som et bursdagskort. Nå har faren kommet krypende på facebook  flere ganger, nå som vi har fått to barn.. Men han kan se langt etter å få lov til å treffe barnebarna sine. Han har gravd sin egen grav og får pent klare seg alene på sine eldre dager uten sønn og barnebarn. Mannen min har ingen respekt for ham og ser på ham som en sæddonor. Håper barnefaren din vet hva han risikerer, HI.

Anonymous poster hash: 95acc...147
Skrevet

Det kan du si, vet sannelig ikke jeg heller.. Jeg har virkelig prøvd å få til noe samvær , men det har vært håpløst.. Kan ikke forstå at noen ikke vil ha kontakt med sitt eget barn... Var hardt i starten, men det har gått seg til, vi har det egentlig veldig fint uten bf.. Min kjæreste fungerer som en farsperson for barnet :)

Ja, er det jeg håper på. Men jeg har ikke vært klar for noe forhold til noen andre ennå, og i tillegg til at jeg har litt problemer med å stole på andre... Men vi har det veldig fint sammen vi også da! :) 

Flott å høre at kjæresten stiller opp for barnet ditt, veldig bra! :) 

Skrevet

Ja, er det jeg håper på. Men jeg har ikke vært klar for noe forhold til noen andre ennå, og i tillegg til at jeg har litt problemer med å stole på andre... Men vi har det veldig fint sammen vi også da! :)

Flott å høre at kjæresten stiller opp for barnet ditt, veldig bra! :)

Jeg var singel i 4 år etter fødselen, fordi jeg var ikke var klar for et nytt forhold sånn med en gang.. Har også slitt med å stole på  andre, men det har med tiden  gått seg til.

Kommer helt sikkert til å ordne seg for deg og barnet ditt  også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...