Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #1 Skrevet 17. september 2013 Jenta mi i andreklasse trenger nytt regntøy. Trenger str 134, men hva bør vi kjøpe? Er jo ferdige med typisk gummibukse med seler, men barn i den alderen herjer jo fortsatt en del ute. Er redd de tynne regnbuksene blir våte gjennom lett. Noen tips? Anonymous poster hash: ec553...384
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #2 Skrevet 17. september 2013 jeg kjøpte regnjakke og bukse (uten seler) på kappahl til min 2 klassing 199,- pr del tror jeg det var. Anonymous poster hash: 53b51...020
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #3 Skrevet 17. september 2013 det er helt vanlig med gummiregntøy i 2. klasse Hilsen lærer Anonymous poster hash: eb9e5...1c1
Edelweis Skrevet 17. september 2013 #4 Skrevet 17. september 2013 Kjøpte et sett fra didrikson i sky på xxl i fjor. Hun bruker jakken som hverdagsjakke da den er veldig fin som de fleste høst/vår jakker og tar på buksa ved behov. Nevøen min fikk et slik sett fra HH på xxl nå når han startet i 1.klasse.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #5 Skrevet 17. september 2013 Min jente i 2 klasse bruker reflex sitt regntøy. ett år til da er de ut med gummiregntøy Anonymous poster hash: dde3c...518
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #6 Skrevet 17. september 2013 Ingen av mine tre skolebarn har hatt regntøy i 2.klasse, de har hatt allværsjakke av god kvalitet som er helt vanntett også har de hatt en allværsbukse, f.eks fra Skogstad i sekken som de har tatt på seg når det regner/er vått. Anonymous poster hash: 4172f...f1c
Galskapens overhode Skrevet 17. september 2013 #7 Skrevet 17. september 2013 Bukse med seler!! Ja!! Nesten alle har det også i 2. Klasse. Og det er de som bruker minst skiftetøy. Hilsen lærer
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #8 Skrevet 17. september 2013 kjøpte på lindex 199 per del. Var uten seler med strikk i liv og i beina på buksene. Disse var svarte med reflekser. Ellers var jakkene i flere forskjellige spreke fine farger med strikk i bunn og borrelås på armene. Synes det var skikkelig fint jeg da, hun ser ordentlig ut og jakken kan brukes som allværsjakke utenom Anonymous poster hash: b9e1f...6c5
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #9 Skrevet 17. september 2013 Min andreklassing bruker navigare sitt regntøy. Vi er veldig fornøyd med det. Buksen har strikk i livet og er enkel å få på og av.. Kan anbefales Anonymous poster hash: 3e2f9...a7a
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #10 Skrevet 17. september 2013 3klassingen min har regntøy med seler, det er kun pga hun ikke har vokst ut av den hun fikk i barnehagen. Men hun syns den er god, men det er vist litt kjedelig med selebukse. Storesøster fikk nytt regntøy når hun gikk i førstklasse da hun vokste ut av det hun hadde. Fikk HH sin, tynt gummiregntøy. Hn har vært kjempe fornøyd, og vi har kjøpt samme de gangene vi måtte kjøpe nytt. Jeg har makan og er veldig fornøyd. Hennes har vært mye i bruk, og hun er ett barn som klattrer i trær, sklir i akebakken den førstdagen rimet kommer på bakken. Regntøyet ser nesten ubrukt ut, selv om det er mye brukt. Det får lillesøster arve, bare hun vokser seg inn i det. Lillesøster er veldig liten i forhold til storesøster. Anonymous poster hash: bf208...03a
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #11 Skrevet 18. september 2013 Er selvsagt enig i at gummiregntøy er tettest, og seler er også ok, men slikt regntøy slutter altså på str 128. Hun er lang, og jeg trenger regntøy i str 134. Hittil har vi alltid brukt reflex, men nå har hun blitt for stor. Det vanlige regntøyet fra reflex slutter også på str 128/8 år. Anonymous poster hash: ec553...384
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå