Gå til innhold

Gutt på ultralyd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har fått oppgitt gutt på ultralyd, og senere fått beskjed om jente?

Anonymous poster hash: b5be1...2ed
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Dessverre er det nok en gutt du skal ha. :(

Anonymous poster hash: b6036...412

Skrevet

Nei. Dessverre er det nok en gutt du skal ha. :(

Dust!

HI: gratulerer med gutt i magen (dersom det er deg det er snakk om)!

De er som regel mer sikkert når det gir beskjed om gutt, litt lettere å se utovertuten ;)

Anonymous poster hash: 9e2b3...c0f

Skrevet

Det er tydelig at hun ønsker seg jente og er skuffet over ultralyden! Akkurat som det ikke er stas å få gutt! Blir fornærmet, jeg har verdens herligste gutt og ville aldri byttet han ut. Det er HI som er dust her!

Skrevet

Gutter er herlige!

Jeg har en sønn fra før, og ønsket meg en sønn til. Men i min mage bor det ei jente. Syns det også er stas, men jeg ville oppriktig ha en gutt. Virker som mange ikke tror det kan være sant ;) Men joda, jeg elsker gutter!

Anonymous poster hash: e5159...1de
Skrevet

Gutter er herlige ja<3 Hilsen både gutte- og jentemamma.

Anonymous poster hash: a038a...20d

Skrevet

Det er tydelig at hun ønsker seg jente og er skuffet over ultralyden! Akkurat som det ikke er stas å få gutt! Blir fornærmet, jeg har verdens herligste gutt og ville aldri byttet han ut. Det er HI som er dust her!

Må seie du har ei forbausande evne til å lese mellom linjene..

Sjølv har eg fått oppgitt jente på UL, men les med interresse trådane om å sjå feil kjønn. Det handlar mest om "frykta" for å sitte med klede mange finn upassande (tenker ein gut blir kjempefin i den raude paljettkjolen bestemora har kjøpt til jul :P ) og eit namn barnet lett kan bli fornærma over.

Eg greier ikkje hente ut informasjon i det korte innlegget som skulle tilseie at HI ønskar det eine eller andre kjønn. Sikker på det ikkje er fordommane dine som snakkar?

Skrevet

Ja. Første UL sa gutt og neste UL jente. Kom ut ei jente.

Hva man ønsker av kjønn spiller ingen rolle. Alle må få ønske det de vil uten at det betyr at ene kjønnet er bedre.

Anonymous poster hash: 7aa3a...c69

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...