Gå til innhold

Ny runde med trippelsjekk av pupp :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant en kul i brystet igjen. Fjerna en for noen år sia. Heldigvis ikke utviklet seg kreft, var celleforandringer eller såkalt første stadige. Sikkert ikke noe alvorlig denne gang heller, men får jo litt småangst. Ikke meg selv jeg er redd for, men mannen, barna og nær familie. Vært i rufsete form nå i sommer, det gjør meg litt ekstra tankefull.

Mista min kjære snille farfar i vår, det har vært et helvete i familien pga arveoppgjør etter det der vi nå ikke har kontakt med tanta mi som jeg hadde et godt forhold til tidligere. Hun har vært som en søster, fadder til eldstemann, var forloveden min, men visse ting får fram en ny og dårlig side av enkelte. Er sliten etter alt, ankelbrudd i vår, konfirmasjon rett etter begravelsen. Trenger ikke mer elendighet nå.

Meningen at vi skal lage barn igjen og alt....har gledet meg enormt til det. Måtte bare lufte frustrasjonen litt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, høres ut som om du har fått ditt i år... Håper det går greit denne gangen også!

Skrevet

*klemmepå*

Krysser fingra for at denne også er ufarlig, og for at alt ordner seg for snille piker.

<3

Skrevet

Uffda, ikke noe gøy :( Jeg vet hvordan det er. Har selv fjernet en kul i ene brystet og sist jeg var gravid fikk jeg en ny kul så da var det en ny runde med mammografi, biopsi ol . Den forsvant heldigvis av seg selv og de sa på sykehuset at når man har fjernet en kul kan det komme flere :( Jeg har nå fått en kul i brystvorten som jeg må få sjekket.

Masse lykke til , det går sikkert bra denne gangen også :)

Skrevet

Går nok bra, men skal bli godt å få det sjekket grundig. Meningen at spiralen skal fjernes i morgen, men usikker på om jeg skal utsette det litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...