Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #1 Skrevet 17. september 2013 Jeg misliker en barnehagetante som jobber i barnehagen der femåringen min går. Grunnen til det er at hun har så høg røyst at stemmen hennes skjærer inn i ørene mine. Hun har en veldig skarp stemme, og femåringen min holdt seg for øyra en gang fordi at hun er så skarp i stemmen. Så jeg er engstelig for og levere femåringen min i barnehagen. Anonymous poster hash: a7e7d...43a
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #2 Skrevet 17. september 2013 Ehh, er du seriøs nå?? Anonymous poster hash: 22148...a41
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #3 Skrevet 17. september 2013 Siden hun er tanten din eller barna sin, kan du jo ta en prat med henne ? Anonymous poster hash: 3f8f0...1d7
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #4 Skrevet 17. september 2013 Hva er en barnehagetante? Er det din søster, eller din manns søster du snakker om her.....? I så fall må det vel gå ann å snakke med henne Anonymous poster hash: e6ea8...c0b
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #5 Skrevet 17. september 2013 Hva er en barnehagetante? Er det din søster, eller din manns søster du snakker om her.....? I så fall må det vel gå ann å snakke med henne Anonymous poster hash: e6ea8...c0b Hun er ansatt i barnehagen, men jeg har sagt det til henne en gang men da sa hun at hun ikke kunne noe for den stemmen hun hadde. Anonymous poster hash: a7e7d...43a
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #6 Skrevet 17. september 2013 Kjenner ei som jobber i barnehage og har ganske høy og irriterende stemme. Det må jo være henne! Er dette i Oslo? Anonymous poster hash: 60752...b1d
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #7 Skrevet 17. september 2013 Kjenner ei som jobber i barnehage og har ganske høy og irriterende stemme. Det må jo være henne! Er dette i Oslo?Anonymous poster hash: 60752...b1d Nei dette er barnehagen i Nannestad. Anonymous poster hash: a7e7d...43a
Rivjernet Skrevet 17. september 2013 #8 Skrevet 17. september 2013 Hun kan jo bruke litt av den gode lønnen på logoped? Så slipper gullungen å måtte holde seg for ørene, og du slipper å være engstelig ..
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #9 Skrevet 17. september 2013 Akkurat hva er du redd for, egentlig? Anonymous poster hash: d7e46...284
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #10 Skrevet 17. september 2013 Dette kjenner jeg meg veldig igjen i :-) Jeg jobber også i en barnehage hvor en av pedlederene har utrolig skjærende stemme uansett hvilket toneleie hun snakker i. Det høres bare så sytete og skjærende ut at det er vanskelig å beskrive uten at du har hørt det selv. Jeg mistrives faktisk når jeg må jobbe sammen med dette mennesket fordi hun sprer en så utrolig slitsom og negativ stemning med den stemmen! Men som HI spør om her, hva skal man gjøre?? Det er jo så utrolig personlig angrep å faktisk kritisere noen for stemmen sin som de 95 % ikke kan gjøre noe med. Men samtidig er det jo slitsomt for alle rundt Anonymous poster hash: abb1b...53a
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #11 Skrevet 17. september 2013 Tja, hva kan du gjøre? Først bør du lære deg å vise vedkommende såpass respekt at du bruker riktig tittel på henne. Ingen er barnehagetanter. Det finnes blant annet ped.leder, førskolelærer, barnehageassistenter, barne og ungdoms arbeider (det varierer litt fra barnehage til barnehage) MEN det finnes ingen tanter der. Så må du bestemme deg om denne irritasjonen din er noe du kan leve med eller ikke. Hvis ikke må du bytte barnehage til barnet ditt. Du kommer ingen vei med klage over stemmen til en ansatt i en barnehage. Til sist bør du ta deg et kurs i toleranse for andre mennesker. Anonymous poster hash: 81d8f...620
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå