Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #1 Skrevet 17. september 2013 Jeg har et ganske greit forhold til svigermor. Vi prater i lag og vi har kommet veldig nær hverandre. Hun sier at hun er stolt over å ha meg som svigerdatter og at jeg er en bra kone for mannen hennes. Anonymous poster hash: d662b...681
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #2 Skrevet 17. september 2013 Godt, men ikke spesielt nært. Hun er langt å foretrekke for min egen mor. Anonymous poster hash: bf9da...4b5
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #4 Skrevet 17. september 2013 Veldig dårlig, hun er både lat, gjerrig og lite hyggelig. Prøver å ha minst mulig med henne å gjøre ! Anonymous poster hash: 274be...66c
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #6 Skrevet 17. september 2013 Bra forhold:) praten går lett men prater ikke om "dype" tema. D gjør jeg bedre med mamma. Anonymous poster hash: 1f08e...050
Gjest Hercule Poirot Skrevet 17. september 2013 #7 Skrevet 17. september 2013 Ikke-eksisterende, siden hun døde for 3 år siden.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #8 Skrevet 17. september 2013 Veldig dårlig, og det er det hun selv som har sørget for. Og jeg er ikke alene om å mislike den dama der.. Anonymous poster hash: 3b992...887
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #9 Skrevet 17. september 2013 Dårlig. Hun og samboeren har i (veldig korte!)perioder et bra forhold, men for det meste så er hun klin umulig å få tak i, og velger nye kjærester i hytt og pine framfor sønn og barnebarn... Anonymous poster hash: 9054f...e2a
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #10 Skrevet 17. september 2013 hun er en hyggelig dame, som har sine sider som jeg synes er småirriterende, men det har også min egen mor og mange andre. jeg er derimot nesten alltid litt irritert på henne... fordi min mann oppfører seg som en unge når han er hos henne (og hun varter opp osv) i tillegg er det "forbudt" og si imot henne i tilfelle hun skulle bli såret e.l. jeg kan ikke si noe om henne til han, eller til henne hvis jeg er uenig i noe osv uten at han skal gå henne i forsvar. selv i saker der han i etterkant sier at han var enig med meg, men at det bare ikke er greit å si ifra til henne... så ja. svigermor er helt fin. mannen er super. men mannen har et forferdelig irriterende forhold til henne som jeg virkelig misliker. Anonymous poster hash: 112f0...ea1
Julie (: Skrevet 17. september 2013 #11 Skrevet 17. september 2013 Veldig bra! Vi har kommet enda nærmere hverandre etter vesla ble født og har igrunn dypere samtaler med henne enn med mamma.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #12 Skrevet 17. september 2013 Så elendig som det bare kan få blitt! Hun får alle folk imot seg. Grusom oppførsel, og utrolig trangsynt. Hun nøler ikke med å skrike en i ansiktet at man er stygg, helt uten videre. Men er hun syk eller trenger hjelp? Neineinei! Alle andre rundt henne mener hun trenger hjelp, ikke hun! Anonymous poster hash: be54f...4e7
Frøken Ubesluttsom Skrevet 17. september 2013 #13 Skrevet 17. september 2013 Har et godt forhold til svigermor.
Frigga Skrevet 17. september 2013 #15 Skrevet 17. september 2013 Jeg har et ganske greit forhold til svigermor. Vi prater i lag og vi har kommet veldig nær hverandre. Hun sier at hun er stolt over å ha meg som svigerdatter og at jeg er en bra kone for mannen hennes.Anonymous poster hash: d662b...681 Jeg er skikkelig imponert over at du har et ganske greit forhold til din svigermor! Og jeg siterer; "Hun sier at hun er stolt over å ha meg som svigerdatter og at jeg er en bra kone for mannen hennes" Storsinnet dame må jeg si
FrkKværner Skrevet 17. september 2013 #16 Skrevet 17. september 2013 Kunne ikke hatt ett bedre forhold til min svigermor, hun er fantastisk. Stiller opp for oss, hun er varm og setter alltid familien først. Hun ser på meg som sin ekstra datter, å det betyr mye for meg
2barns mor Skrevet 17. september 2013 #17 Skrevet 17. september 2013 Vi har et helt greit forhold. Ikke noe kjempeforhold, da hun ofte er løsmunnet og forskjellsbehandler barnebarn så det holder. Men treffes å har en helt vanlig tone! Har aldri vært i konflikt med henne.
Kanutten83 Skrevet 17. september 2013 #18 Skrevet 17. september 2013 Veldig bra! Hun er min mor nr 2 Samme forhold til svigerfar
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #19 Skrevet 17. september 2013 Hun er såå vanskelig å prate med, sladrer bare om andre og masse drit. Får ikke noe kontakt med HENNE. Føler meg ikke trygg på å levere min datter til henne. Hun har vært på overnatting 2 ganger og begge gangene har hun gjort ting jeg stusser veldig på.. Mye som skurrer fra da mannen var liten, han har bodd hos faren sin hele livet da hun måtte gi fra seg barna.. Anonymous poster hash: 897f7...4df
Ugl@ ruger... Skrevet 17. september 2013 #20 Skrevet 17. september 2013 Vil si det er svært godt. Vi har en god tone oss i mellom. Hun blander seg ikke unødvendig inn i vår gjøren og laden, stiller opp for barnebarna sine, grei å prate med om alt og ingenting. Svært heldig. Svigerfar er også helt topp. Utrolig fine og omsorgsfulle besteforeldre, de tok også imot min eldste som han var deres egen. Unge og spreke er de også, så får forhåpentligvis ha dem i maaaaaaange mange år enda.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #21 Skrevet 17. september 2013 Jeg har et ganske greit forhold til svigermor. Vi prater i lag og vi har kommet veldig nær hverandre. Hun sier at hun er stolt over å ha meg som svigerdatter og at jeg er en bra kone for mannen hennes. Anonymous poster hash: d662b...681 Ikke godt og ikke nært, dessverre. Vi er i hver vår ende av skalaen (jeg er utadvent og er ikke redd for å si hva jeg mener, hun er innadvent og veldig beskjeden). Jeg jekker meg selv ned når vi er rundt henne, prøver å møte henne halvveis. Men jeg er visst et troll som har stjelt babyen hennes, som nå er 32 år gammel. Jesus. Heldigvis bor vi såpass langt fra hverandre at vi sjeldent ser henne mer enn to ganger i året. Anonymous poster hash: cf643...80f
Elsker livet Skrevet 17. september 2013 #22 Skrevet 17. september 2013 Hun kan være litt intens av og til (litt ofte innom på "inspeksjon"), men hun er omsorgsfull og verdens snilleste. Liker henne veldig godt, og hun gjør nok det tilbake også. Har litt sånn gammel tante følelse for henne. Hun er typen som kniper deg i kjakene, er bekymret for om du har spist nok og vil feite deg ytterligere opp.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #23 Skrevet 17. september 2013 Helt ok. Verken godt eller dårlig, men kjenner jeg ikke orker så mye av henne i gangen. Anonymous poster hash: 9eebd...e62
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå