Gå til innhold

Ehhh, dette var litt drøyt syns jeg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns det var et fint bilde jeg. Var ikke komfortabel med å amme på den måten offentlig selv. Kunne fint gjort det hjemme eller på min egen blogg. Folk står fritt til å velge å ikke se :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud, hva er galt med dette bildet da?
er du kanskje litt sjalu?

Det er mat til babyen hennes, hun gir barnet sitt det beste hun kan få de første leve mnd.

Skrevet

Jeg regner faktisk med at hun har et teppe, gulpeklut e.l. der når hun sitter på cafe, men som et innlegg om amming i en blogg er da dette et kjempefint bilde!

Og om hun ikke bruker teppe eller klut over puppen på kjøpesenteret er det faktisk helt greit det også synes jeg, en ung flott struttepupp full av melk er da ikke noe å vemmes over....

Anonymous poster hash: 01de2...28d
Skrevet

Hahaha, kom og møt meg du. Her flekkes det pupp selv i kirka :). Og når en har fått noen barn er det lettere å brette de over utringningen enn å rulle opp genseren............du vet, tyngdekraften :)

Det var vel omtrent ordrett det jeg hadde tenkt til å si. ;)

Skrevet

Jeg syns man kan dekke seg til litt om man sitter på cafe ol . Jeg ammet offentlig jeg også , men hadde en gulpeklut ol over. Jeg har selv fått reaksjoner på offentlig amming på cafe og jeg har forståelse for at ikke alle liker en pupp i fleisen.

Men pupper får vi da for svarte i fleisen overalt! Hver en avisforside, blader, tvprogrammer, blogger, overalt dukker det avkledde pupper opp. På stranda også. Men ingenm bryr seg, fordi det da er i seksuelle settinger. 

Men straks en kvinne gjør det mest naturlige i verden, gir barnet sitt mat, det pupper faktisk er skapt for, nei da er det plutselig ille og støtende! JEg begriper det ikke!

Anonymous poster hash: f8e6a...b25

Skrevet

For første gang liker jeg dama :)

Amming er naturlig og ingenting man skal gjemme eller skamme seg over. Vil ungen ha pupp så får ungen pupp. Respekt.

Anonymous poster hash: cebae...c60

Skrevet

Syntes det var bedre og mer praktisk å dra ned overdelen enn å styre med å rulle opp. Hjemme eller hos nære og kjente så ammet jeg akkurat slik hun gjør på bildet med hele puppen fri. Ute i offentlighet dekka jeg til med et sjal eller gulpekluten sånn av hensyn til sorte sjeler. Selv eier jeg få hemninger når det gjelder kropp og nakenhet. Kommer til å gjøre det samme hvis vi får en til :-)

Flott bilde av søt ung mor med nydelig baby.

Gjest Gullguttene
Skrevet

Syns ikke det var noe i veien med det bildet :) Av alle de drøye bildene hun har på den bloggen så måtte du velge dette..?

Skrevet

For meg er åpenlys offentlig amming en uting, men blir ikke forbannet om jeg ser det akkurat. Men må innrømme jeg flirer litt når kvinner tydelig demonstrerer ved å ha hele puppestellet fremme.

Skrevet

For første gang liker jeg dama :)

Amming er naturlig og ingenting man skal gjemme eller skamme seg over. Vil ungen ha pupp så får ungen pupp. Respekt.

Anonymous poster hash: cebae...c60

Enig :-)

Flott bilde!

Anonymous poster hash: 2c4b7...36f

Skrevet

Selv Erna har hele puppen ute på bilde, verden har da ikke gått under av den grunn? Å amme er en helt naturlig ting, for de aller fleste ihvertfall. Ut med puppen alle sammen!

Skrevet

Skjønner dere ikke at det er Rannveig selv som er HI? Hun tjener jo penger for hver gang noen klikker seg inn på siden hennes. Whatever gives vettu

Anonymous poster hash: 6bc6e...224
Skrevet

Jeg ammet ikke så mye offentlig, fordi jeg ikke var så mye på senter og kafeer. Men når jeg først var ute, er det klart jeg ammet.

Anonymous poster hash: 0b5cf...d9c

Skrevet (endret)

Jeg har selv store bryster i ammeperiodene og syns det er både høflig ovenfor andre samt viktig for egen trivsel med ammetopper. Finnes mange billige og bra på f eks HM. Nå er jo Rannveig usedvanlig komfortabel i egen kropp og bildet overrasker meg ikke. Men om jeg satt tvers ovenfor henne på en kafé hadde jeg hatt store problemer med å fokusere på ansiktet hennes. Men viktig og bra at hun slår et slag for amming :-)

Endret av Madolyn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...