Gå til innhold

Ehhh, dette var litt drøyt syns jeg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://rannveigheitmann.blogg.no/

Jeg pleier aldri å legge ut link til blogger ol eller kommentere negativt til bloggere, MEN å sitte med hele puppen ute offentlig er litt for mye av det gode eller? Anonymous poster hash: ee393...103

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var vel ikke så ille dette?

Anonymous poster hash: 4ed17...5c7
Skrevet

Hun prøver vel å understreke noe.. Jeg kommer også til å amme offentlig om jeg må. Men kanskje litt mer diskret

Skrevet

http://rannveigheitmann.blogg.no/

Jeg pleier aldri å legge ut link til blogger ol eller kommentere negativt til bloggere, MEN å sitte med hele puppen ute offentlig er litt for mye av det gode eller? Anonymous poster hash: ee393...103

Når hun ammer tenker du på? tss, skjerp deg.... Ja hun er bimbo og alt det der, men å amme er nå helt normalt

Anonymous poster hash: b268d...d57

Skrevet

Hun ammer babyen sin, hva er problemet?

Skrevet

Jeg hadde ikke reagert negativt om jeg så en ammende jente sånn på et kjøpesenter, jeg hadde antagelig smilt til henne og gått videre med et fårete "jeg-er-så-babysyk" uttrykk i ansiktet...

Anonymous poster hash: 01de2...28d
Skrevet

Ser virkelig ikke problemet. Synes også det er en uting å henge ut folk slik.

Skrevet

Jeg må si at jeg også reagerte på det bilde. Helt greit å amme offentlig, men det går ann å ta hensyn til de rundt seg også. Man må ikke sitte med hele puppen ute for å amme.

Skrevet

Dersom hu ammer på denne måten offentlig, er det litt i meste laget. Min mening. Men akkurat på et bilde der temaet er amming, er det greit.

Anonymous poster hash: 3cd06...424

Skrevet

Herregud, det er en pupp, mat til babyen hennes. Hva er problemet? Hensyn til andre??? Tåler dere ikke se en pupp? Det er som andre kroppsdeler vel.

Skrevet

Jeg ser ikke problemet. Hun ammer barnet sitt og ser ut som hun synes det er koselig. Synes ikke dette var drøyt i det hele tatt. Jeg satt gjerne med puppen ut under genseren, da blottet jeg hele mageflesket også, i tillegg til puppen.

Ikke lag ting verre enn det er, amming er en naturlig flott ting :)

Skrevet

For drøyt? Ærlig talt.. Dette synes jeg var et helt vanlig bilde av en som sitter og ammer.. Er ikke alltid man har klær som kan dras opp i stedet for ned..

Anonymous poster hash: b4db5...77b

Skrevet

Slutt a. Dette er det vel ikke no galt med? Flott dame med nydelig baby!

Anonymous poster hash: 27891...55a

Skrevet

Syns heller ikke denne var for drøy. Satt slik selv jeg rundt omring da jeg ammet. 

Anonymous poster hash: 1dd56...cec
Skrevet

Ikke så ille dette synes jeg. Fra den kanten kunne det vært så utrolig mye verre for å si det sånn.

Skrevet

Det var da et nydelig bilde?

Når man ammer pleier puppen å vises, sånn er det bare.

Baby må ha mat og det finnes vel få vakrere syn enn en mamma som ammer barnet sitt.

Beklager hi, at du ikke får den reaksjonen på hetseinnlegget ditt som du forventer.

Anonymous poster hash: 852ee...72d

Skrevet

Hahaha, kom og møt meg du. Her flekkes det pupp selv i kirka :). Og når en har fått noen barn er det lettere å brette de over utringningen enn å rulle opp genseren............du vet, tyngdekraften :)

Skrevet

Syns det var et flott bilde :-) Ammet selv over alt.. eneste jeg styrte litt med å skjule var brystvorta.. Ha ha ha.. Den følte jeg litt sjenanse for :-)

Skrevet

Ja, hva gjør det noe om hun gir barnet sitt mat, på en slik måte? Samme det vel! :)

Anonymous poster hash: 66eee...24c
Skrevet

Jeg har ammet mine fire når og hvor det måtte passe. Men det går jo an å legge et lite pledd over, eller noe når man er ute i full offentlighet. Babyen trenger mat og amming er naturlig. Men må man legge ut bilde av det?

Anonymous poster hash: 8c1fc...58f

Skrevet

Er dette noe bedre, mener du; www.sophieelise.blogg.no

Eller bilder som disse jentene legger ut? Pupper vises i alle sammenhenger og vi får det trøkket oppi trynet på forsida av Dagbladet støtt og stadig. Men da i en seksuell sammenheng, noe som ingen ser ut til å bry seg om. Da er det liksom heeelt greit.

Men en mor som ammer sitt barn, nei det henger folk seg opp i?

For en SYK verden vi lever i! For en TRIST verden vi lever i!

Anonymous poster hash: f8e6a...b25
Skrevet

Jeg syns man kan dekke seg til litt om man sitter på cafe ol . Jeg ammet offentlig jeg også , men hadde en gulpeklut ol over. Jeg har selv fått reaksjoner på offentlig amming på cafe og jeg har forståelse for at ikke alle liker en pupp i fleisen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...