Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #1 Skrevet 17. september 2013 Noe jeg ikke forstår. Til de som er litt yngre mødre å har ett barn fra før , så kommer de med meldingen : hjelp jeg er gravid igjen!, skal jeg ta abort eller ikke! Lærte du ikke første gangen. Har man sex så ja da kan man bli gravid! Hvorfor setter dere , dere selv i denne situasjonen? I dag har vi en fantastisk oppfinnelse kalt beskyttelse og det i mange former. Forstår ikke dette ... Anonymous poster hash: 44cf7...e18
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #2 Skrevet 17. september 2013 det er ikke alltid beskyttelse funker.. Ble selv gravid på ppiller.. Anonymous poster hash: 87525...f2e
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #3 Skrevet 17. september 2013 Det er nok en del som slurver med prevensjonen, kjenner flere som har blitt gravid på pilla fordi de ikke tenkte over at den ikke virket når de hadde spydd i fylla, hadde diare et par dager e.l. Selv ble jeg gravid på minipilla, men hadde slurvet litt så var ikke akkurat sjokkert da det skjedde Vi ønsket oss et barn til da, de ble bare litt tettere i alder enn vi hadde sett for oss på forhånd (ikke var vi så veldig unge og uvitende heller, vi var begge godt over 30 år). Anonymous poster hash: 098d6...6ff
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #4 Skrevet 17. september 2013 det er ikke alltid beskyttelse funker.. Ble selv gravid på ppiller.. Anonymous poster hash: 87525...f2e Samme her, men iogmed jeg har vært gjennom MA så var ikke abort i tankene mine akkurat.. Anonymous poster hash: 50ecb...df3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå