Gå til innhold

Å herregud....gravid????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fødte for 5 mnd siden. Kan ikke bruke hormonprevensjon. Har brukt kondom og mannen har nå sterilisert seg. Vi har hatt sex 1 gang uten kondom etter fødsel. I tillegg har jeg bare en eggleder åpen og han hadde dårlige svømmere. Og jeg ammer.

Men jammen har jeg ikke de siste 2 ukene vært oppblåst, kvalm og utslitt......slik jeg har vært under de forrige graviditetene.

Er det mulig? For en uflaks. En slik marginal mulighet, legen sa at det praktisk talt var umulig for oss å bli gravide ut fra dette. Men det kan altså ha skjedd...........og vi kan jo ikke få flere barn...........Noen andre som har opplevd slike symptomer, har ammet, men ikke vært gravide?

Anonymous poster hash: f0c86...4dc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir sånn før mensen. Ta en test.

Skrevet

Jeg fikk pms etter fødsel (aldri hatt det før), og tror jeg er gravid hver gang... "Symptomene" ligner det du beskriver. Ta en test.

Anonymous poster hash: b6aa5...55e
Skrevet

Det var jo egentlig ikke mye til symptomer på graviditet, tatt i betraktning at du ammer. Jeg er både oppblåst, kvalm og utslitt til tider (ammer 4 mnd  baby), men er ikke redd for å være gravid for det om.

Jeg ville tatt en test jeg, så får du jo vite sikkert i stedet :) Og holde oss oppdatert ;)

Anonymous poster hash: 49961...9ec
Skrevet

Jupp, skal ta en test. Satser på magevirus eller pms. Det er faktisk mer fristende enn en ny graviditet gitt

Anonymous poster hash: f0c86...4dc
Skrevet

Tatt test?

Anonymous poster hash: b6aa5...55e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...