Gå til innhold

testet akkurat

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

horfor må du søke på nytt? er det pg det er søsken forsøk? hadde du frys nå da eller? som var igjen fra sist?

jeg må ha nytt ferskforsøk... fordi vi fikk bare ut et egg :( det har aldri skjedd her før... og ferskforsøka er så harde på kroppen :(

Annonse

hm.. skjønner... dere kan jo ta et forsøk i det private i mellomtida da.. hvis dere har penger til det, og ikke vil sløse noe tid...

eller så er dere jo superheldige som har en 2åring å nyte tiden sammen med, selv om jeg forstår at dere gjerne vil ha søsken :)

huff, beklager til begge :(

ser den med pengene i forhold til privat, mannen min er ikke sååå enig i kostnadene, men vi vil gjerne ha et barn, og i stedet for offentlig og tiden det tar så må vi bare.

håper dere begge 2 får, og om ikke lang tid :) holder fingrene krysset :) kos deg med 2-åringen i ventetiden og nyt den heldige lille :) men skjønner du vil ha søsken, det vil jeg å, må bare få til nr.1 først ;)

sitter her 5år og 6 Innsett senere fortsatt like barnløs... men jeg hr ingen problemer med å forstå at andre vil ha søsken, det jeg ikke forstår er at det ofte virker som om dere glemmer de dere faktisk har oppe i stresset med å få til nr 2...

Ja det er sant. Men for meg som alltid har trodd at jeg skulle ha mange barn, føler jeg det ekstra sårt. Jeg har hatt lyst på barn siden jeg var 18.

Og ja jeg tenker også det hvordan kan man være glad i to barn? Har mange rare tanker, kan man ha en slil kjærlighet for to.

Mye rart som er oppi huet mitt.

Ikke meningen å tråkke noen på føttene.

Fatter ikke hvordan du klarer deg tante esel?

Sliter veldig med depresjon så derfor blir det veleig ekstra for meg.

Ja det er sant. Men for meg som alltid har trodd at jeg skulle ha mange barn, føler jeg det ekstra sårt. Jeg har hatt lyst på barn siden jeg var 18.

Og ja jeg tenker også det hvordan kan man være glad i to barn? Har mange rare tanker, kan man ha en slil kjærlighet for to.

Mye rart som er oppi huet mitt.

Ikke meningen å tråkke noen på føttene.

Fatter ikke hvordan du klarer deg tante esel?

Sliter veldig med depresjon så derfor blir det veleig ekstra for meg.

nå er det sånn at barneønsket er veldig stort da... har alltid sett for meg å få mange brn selv jeg. men sånn er det ikke enda i hvert fall... jeg vet det er flere her inne som sliter/ har enda vanskeligere bakgrunn enn meg også. men man holder ut, for håpet er der vettu,... og når man har vÆrt gravid opptil flere ganger før, så gir man ikke lett opp...

jeg er heldig og har en god famile, mange venner og kollegaer som støtter meg og holder meg oppe... og jeg har verdens beste jobb... Heldigvis! hvis ikke hadde jeg vel ligget rett ut i depresjon selv... men livet mitt går videre,,, jeg må bare akseptere at denne gangen var det ikke meningen... og jeg velger å tro at det som skjer skjer for en grunn, og kanskje for å gjøre meg enda mer skikket til å bli mamma ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...