Gå til innhold

Sykemeldingsperioden er over og innkalt til nav?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det de som roter? Arbeidsgiver har snakket om at de kunne sykemelde meg litt fremover (gidder ikke tilrettelegge) og er redd det er de som har sendt vedtaket til nav. (er lege ved bedriften) Skal selvsagt ringe de i morgen.

Anonymous poster hash: a84d8...85b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan være helt eller delvis sykemeldt i 1 år, så om det ikke har gått så lenge er ikke sykemeldingsperioden over.

Men når du har vært sykemeldt helt eller delvis i 6 mnd skal du ha et møte med nav, og når det nærmer seg 1 år skal du ha et møte med nav. Lege er gjerne med på dette møtet, der skal det snakkes om tilrettelegging og hva som skal til for å få deg helt eller delvis i jobb igjen. Det skal skrives en oppfølgingsplan.

Jeg trodde ikke bedrifstleger kunne sykemelde jeg?

Anonymous poster hash: 74686...7ce
Skrevet

Du kan være helt eller delvis sykemeldt i 1 år, så om det ikke har gått så lenge er ikke sykemeldingsperioden over.

Men når du har vært sykemeldt helt eller delvis i 6 mnd skal du ha et møte med nav, og når det nærmer seg 1 år skal du ha et møte med nav. Lege er gjerne med på dette møtet, der skal det snakkes om tilrettelegging og hva som skal til for å få deg helt eller delvis i jobb igjen. Det skal skrives en oppfølgingsplan.

Jeg trodde ikke bedrifstleger kunne sykemelde jeg?

Anonymous poster hash: 74686...7ce

Har vert sykemeldt siden mai, men er som sagt frisk nå. Ser ikke vitsen med møte når man skal tilbake 100% i jobb? HI

Anonymous poster hash: a84d8...85b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...