Gå til innhold

er vi allerede smittet ?=(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk beskjed i dag at lille gutten til venninnen min har hjernehinnebetennelse er så grusomt vondt, og håper alt går bra med han, men jeg er veldig redd for jeg og guttene mine på 3mnd og 5 år er smittet, lille gutten hennes var slapp da også,men ingen symtomer på hjernehinnebetennelse da og det var den smittsomme,bør jeg kontakte legen eller hva gjør jeg?

Anonymous poster hash: 52384...9bb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker en på skolen min fikk menigitis når jeg var liten, og at hele klassen ble vaksinert siden søsteren hans gikk i klassen min.

Følg med på almentilstanden, og ikke nøl med å kontakte legen. Ta evt en telefon til legen og spør etter gode råd i forhold til hva du skal være oppmerksom på.

Anonymous poster hash: 98b85...db8
Skrevet

Ja, du bør ta kontakt med lege.

Skrevet

Takk for svar, ta tar jeg kontakt med legen i morgen og får en akutt time. tusen takk for svar, er utrolig redd for lille gutten til venninnen min + jeg er nervøs for at vi har det ;(

Anonymous poster hash: 52384...9bb
Gjest Anonymbruker85
Skrevet (endret)

Uff så trist,ikke nøl med og ring legen, hadde en fetter som fikk det,han klarte seg så vidt,men gjorde heldigvis det da. og på han miste er det vel heller ikke så lett og merke det på hvis han ikke blir veldig slapp da.

Endret av Anonymbruker85
Skrevet

Tror kanskje du bør kontakte legevakta jeg om du har en baby? Mener ikke å få deg redd asså, men det kan bli alvorlig fort om de er smitta med hjernehinnebetennelse.

Følg ihvertfall med på hvert miste tegn på ubehag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...