Cissi's jenter Skrevet 17. september 2013 #1 Del Skrevet 17. september 2013 Har baby på 10mnd som bare spiser 8mnder grøt til frokost og kvelds. Og 6mnders middagsglass til middag... Hun haaater alt med tykk konsistens og klumper. Prøver daglig å tilby henne ting, men alt blir spyttet ut! Hun har å bare 2tenner nede, tenker det er kanskje derfor......? Noen som har noen matråd, fremgangsmåter eller lignende erfaringer?? Er hun hun seint ute med tenner?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
to små prinsesser Skrevet 17. september 2013 #2 Del Skrevet 17. september 2013 Har baby på 10mnd som bare spiser 8mnder grøt til frokost og kvelds. Og 6mnders middagsglass til middag... Hun haaater alt med tykk konsistens og klumper. Prøver daglig å tilby henne ting, men alt blir spyttet ut! Hun har å bare 2tenner nede, tenker det er kanskje derfor......? Noen som har noen matråd, fremgangsmåter eller lignende erfaringer?? Er hun hun seint ute med tenner?? Jeg tror ikke det har noe med tenner å gjøre. Snuppa mi er 8mnd og hun har ingen tenner. Hun spiser ALT. De tygger med gommene, så det er nok ikke noe problem. Liker hun brød? Hvis hun liker fruktmos så kan du jo dynke fruktmos på brødet? Prøv å gi henne en brødbit med f.eks. leverpostei på i hånden. Hun kommer helt sikkert til å smake på. Det samme kan du f.eks. gjøre med en fiskebolle. Det vil bli grisette, men kanskje det løsner for dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. september 2013 #3 Del Skrevet 17. september 2013 Mi på 6 mnd har ingen tenner, og synes brød er helt fascinerende å tygge på... Så tenner har ikke noe å si. Jeg ville prøvd å la henne finne ut hvordan hun selv skal få maten inn i munnen. Som hun over skriver, gi henne en brødbit med leverpostei, fiskebolle, eller en fruktbit om du vil. Mango er mykt, banan også. Lett å mose både i hånden og munnen... Jeg tror hun kommer til å synes det er gøy, det gjør i hvert fall min baby. Anonymous poster hash: 1588e...0de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. september 2013 #4 Del Skrevet 18. september 2013 og bare fortsette å tilby.. plutselig en dag vil hun ha.. Anonymous poster hash: af52e...d25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cissi's jenter Skrevet 18. september 2013 Forfatter #5 Del Skrevet 18. september 2013 Ja håper hun spiser etterhvert..... skal prøve å det dere nevnte... Får Håper det kommer seg snart ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå